Gwiazdy tańczą na lodzie... miasto

Środa, 22 stycznia 2014 | dodano: 22.01.2014

Dawno takich trudnych warunków do jazdy nie było... w mieście było znośnie, ale poza miastem na drogach polnych istne lodowisko. Jazda na pełnym skupieniu, każda niewielka nierówność powodowała że rower zaczynał tańczyć, a niewielkie podjazdy/zjazdy stanowiły wielkie wyzwanie. Na szczęście obyło się bez gleb.
Wcale nie lepiej było na trawnikach, gdzie również panowało jedno wielkie lodowisko. Najlepsze warunki poza miastem były tym razem na polach. Jak nie było żadnych pochyleń bocznych terenu to dało się całkiem sprawnie jechać, chociaż raz po raz rower też tańczył.

Malunki mrozu na szkle
Lodowy wzorek

Tak wyglądało pokonywanie krótkiego zjazdu w obecnych warunkach. Zjechać się tu nie dało, a pierwsze wejście na tan pagórek to już w ogóle był przekomiczny obraz :P

GrubyTno
| 23:33 poniedziałek, 3 lutego 2014 | linkuj Trzy razy oglądałem to zejście i za każdym razem się śmiałem :P
| 21:38 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj Dzisiaj zrezygnowałem z roweru i wyszedłem na spacer, który wyglądał podobnie jak twoje zejście z tego pagórka. Warunki do jazdy masakryczne:/
Anetka | 21:03 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj Idziesz JAK FIZJA ;)
dariakasztan
| 16:22 środa, 22 stycznia 2014 | linkuj W takich warunkach nie trudno o kontuzje. Dawno mnie nie było poza miastem na trasie i nie sądziłam że aż tak kiepsko to wygląda..
Ciekawe jak wyglądało to wejście ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enera