Dookoła miasta... ROZPOCZĘCIE SEZONU 2014

Środa, 1 stycznia 2014 | dodano: 01.01.2014

Z dniem dzisiejszym rozpocząłem nowy sezon rowerowy 2014 robiąc rundkę dookoła miasta.

Jak to zwykle z rozpoczęciem sezonu bywa pojawiają się plany i marzenia do zrealizowania, które nie zawsze udaje się zrealizować, ale dobrze coś w głowie mieć i sobie marzyć w gorszych pogodowo okresach. Na ten rok zrodziło się kilka planów, które mam nadzieję że uda się zrealizować:
- czuję w kościach że w tym roku w końcu osiągnę magiczną barierę 10000 km w rok
- w zeszłym roku nie udało się wyjechać nad morze rowerem, więc w tym roku w ramach "kary" może uda się dwa razy taki wypad zrobić
- z bardzo długich jednodniowych tras mam też wizję dojechania na południe na Rychlebskie Ściezki w Czechach
- cały czas marzy mi się zjechanie rowerem Beskidu Małego, Żywieckiego i Śląskiego
- wieczorny wypad na "gosławickiego titanica"
- kopalnia Bełchatów + hałda w Kamieńsku
- jakiś krótki, budżetowy wypad samolotem za granicę z wypożyczeniem roweru (Kanary, Sycylia lub inny tani kierunek z ciepłym klimatem)

GrubyTno
| 15:36 czwartek, 2 stycznia 2014 | linkuj Może w tym roku uda się Tobie w końcu przekroczyć tą barierę 10000 km (jeśli nie to pomyśl nad szosówką :P). Jak wyjazd nad morze będzie się odbywać po ostatnim lutym to się piszę na to :)
Arnoldzik | 21:27 środa, 1 stycznia 2014 | linkuj Gosławickiego Titanica miałem okazję oglądać podczas jednej z wodnych wypraw, coś niesamowitego ;) Pozdrawiam w Nowym Roku ;)
| 16:04 środa, 1 stycznia 2014 | linkuj Plany już są no to jedziemy.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa serwo