Gołąbki

Piątek, 27 grudnia 2013 | dodano: 27.12.2013

Po południu rozpogodziło się trochę, mgły opadły więc postanowiłem zobaczyć co tam słychać na Gołąbkach.
Dojazd poszedł bardzo szybko, bo już po niecałych 30 minutach byłem na miejscu.

Taką mamy ładną zimę, że nawet kwiatki rosną sobie na trawie.

Drapieżny ptak - zdobywca szczytów

Na jednym z dachów w Kruchowie trafiłem na lunatyka

Zachód słońca nad Jeziorem Kruchowskim

Za Kierzkowem trafiło mi się towarzystwo starszej Pani na Jubilacie, która prosiła mnie abym jej potowarzyszył w jeździe bo ona się boi jechać sama (miała wizje że na polnej drodze jakieś chłopy na nią czatują), więc do domu dojechałem robiąc za bodyguarda.

PS Do szału doprowadza mnie ten nowy interfejs dodawania wycieczek na Bikestata!!! Na dodatek justuje mi tekst mimo że takiej opcji nie wybrałem :/

Monica
| 21:05 wtorek, 7 stycznia 2014 | linkuj Wspaniały zachód ;-) Mnie się nigdy nie udaje takiego cudu na fotkę uchwycić. A może ta Pani zapragnęła po prostu romantycznej przejażdżki o zachodzie słońca w Twoim towarzystwie...?:-)
romulus83
| 22:11 piątek, 27 grudnia 2013 | linkuj U mnie nie justuje, za to po dodaniu wpisu na słupku mam dwie wycieczki. Jedną właściwą i drugą bez tytułu i km w trybie "w redakcji".

Piękne dziś było niebo o zachodzie. :)
| 19:24 piątek, 27 grudnia 2013 | linkuj Kwiatki jak na wiosnę.
| 18:56 piątek, 27 grudnia 2013 | linkuj Ale udało Ci się trafić na fajny zachód słońca! Super foty!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nogei