Marzec, 2016
Dystans całkowity: | 682.39 km (w terenie 197.00 km; 28.87%) |
Czas w ruchu: | 35:30 |
Średnia prędkość: | 19.22 km/h |
Liczba aktywności: | 23 |
Średnio na aktywność: | 29.67 km i 1h 32m |
Więcej statystyk |
Do pracy
-
DST
33.60km
-
Teren
7.00km
-
Czas
01:43
-
VAVG
19.57km/h
-
Sprzęt Leader Fox Evolution
-
Aktywność Jazda na rowerze
Wieczorem do pracy, zahaczając po drodze o plażę w Jankowie Dolnym. Przyjemny wiosenny dzień, z dużą ilością słońca, ale po zachodzie zrobiło się okropnie zimno.
Nieczynne mosty kolejowe - Marcinkowo, Kunowo, Żabno
-
DST
75.30km
-
Teren
17.00km
-
Czas
03:45
-
VAVG
20.08km/h
-
Sprzęt Leader Fox Evolution
-
Aktywność Jazda na rowerze
Dzień wcześniej Kuba coś napomknął o wypadzie z Dawidem na mosty kolejowe. To ostatni dzień mojego kiepskiego urlopu, więc trzeba wykorzystać go na tripa. Dodatkowo okazało się że poniedziałek pasuje również Mariuszowi i Marcinowi, więc zbierze się całkiem znośna ekipa.
Za punkt spotkania obraliśmy Jerzykowo, gdzie dotarliśmy wraz z Mariuszem dużo przed czasem (wszystko przez wiatr w plecy), czego efektem było wymarznięcie. Po 15-20 minutach ekipa gnieźnieńska w końcu dotarła i już w piątkę ruszyliśmy dalej...
w kierunku Kamieńca przez mój ulubiony odcinek przebiegający w pobliżu Jeziora Miławskiego.
Z Kamieńca nastąpił obrót o 180* i udaliśmy się do Rękawczyna, gdzie przyjemnym singlem nad Jeziorem Kamienieckim dotarliśmy nad jezioro bez nazwy, pośród pagórów, gdzie zrobiliśmy sobie pierwszy postój na ciepłą herbatę/kawę z termosów.
W miejscowości Gać wbijamy się na nasyp kolejowy, aby pomiędzy szynami nieczynnej linii kolejowej dojechać do pierwszego mostu.
Mostu kolejowego nad rzeką Mała Noteć w okolicach Marcinkowa (fot. Mariusz)
Mimo że tyle razy tu byłem most nadal wyzwala dużą dawkę adrenaliny i przejście po podkładach cały czas napędza trochę strachu :)
Oczywiście jak się jedzie od Gaci i chce się jechać dalej to niestety przeprawa przez most musi się odbyć górą wraz z rowerami.
Przejeżdżamy Gębice, Kwieciszewo (tutaj nieplanowany postój na łatanie dętki u jednego z uczestników) oraz Kunowo gdzie znajduje się drugi most na nieczynnej linii kolejowej przerzucony przez Jezioro Bronisławskie
Woda w jeziorze ma cały czas bardzo niski poziom w związku z czym można zejść na sam dół i pochodzić po "dnie" jeziora.
I jeszcze widok z góry...
Kilkanaście kilometrów dalej znajduje się ostatni most na dzisiejszej trasie. Most w Żabnie przerzucony nad Jeziorem Mogileńskim. Marcin jak zwykle zwinnie zaatakował górę przęsła i miał lepsze pole widokowe ;)
Dalsza trasa już bez atrakcji biegła południowo-wschodnim brzegiem Jeziora Popielewskiego przez Popielewo, Zieleń. Przed samym Trzemesznem rozdzieliliśmy się i ekipa gnieźnieńska pognała na Gniezno, a my z Mariuszem do Trzemeszna.
Powstał też krótki film z tego wypadu:
GKKG Winter Race 2016... jako kibic
-
DST
49.40km
-
Teren
9.00km
-
Czas
02:20
-
VAVG
21.17km/h
-
Sprzęt Leader Fox Evolution
-
Aktywność Jazda na rowerze
Z Kubą, Panem Jurkiem i Mateuszem wybraliśmy się do Skorzęcina pokibicować zawodnikom startującym w wyścigu zorganizowanym przez GKKG - Winter Race 2016.
Na starcie stanęło około 150 zawodników.
Obraliśmy sobie miejscówkę na skrzyżowaniu przy ambonie myśliwskiej, gdzie porządku pilnował kolega Dominik.
Bikestatowa ekipa na mecie.
Miasto
-
DST
10.40km
-
Teren
6.00km
-
Czas
00:39
-
VAVG
16.00km/h
-
Sprzęt Leader Fox Evolution
-
Aktywność Jazda na rowerze
Runda po mieście, zakończona przebitą detką w tylnym kole.
Przejazd najtrudniejszym singletrackiem w okolicy nad Jeziorem Popielewskim za osiedlem Manhattan. Od 47 sekundy zaczyna się najtrudniejszy odcinek gdzie błąd zazwyczaj kończy się lotem kilka metrów w dół, w trzciny (raz mi się to tam przytrafiło) :P
Mogilno
-
DST
39.00km
-
Teren
9.00km
-
Czas
01:46
-
VAVG
22.08km/h
-
Sprzęt Leader Fox Evolution
-
Aktywność Jazda na rowerze
Do Mogilna wysłać paczki w paczkomacie. Droga do Mogilna to istna mordęga z wmordewindem... klnąłem na pogodę okropnie - mam już po dziurki w nosie tego zimna, wiatrów i szarugi :/
Miasto
-
DST
9.99km
-
Teren
4.00km
-
Czas
00:38
-
VAVG
15.77km/h
-
Sprzęt Leader Fox Evolution
-
Aktywność Jazda na rowerze
Gniezno
-
DST
45.20km
-
Teren
6.00km
-
Czas
02:11
-
VAVG
20.70km/h
-
Sprzęt Leader Fox Evolution
-
Aktywność Jazda na rowerze
Dookoła miasta
-
DST
18.50km
-
Teren
6.00km
-
Czas
00:56
-
VAVG
19.82km/h
-
Sprzęt Leader Fox Evolution
-
Aktywność Jazda na rowerze
Dookoła miasta
-
DST
16.20km
-
Teren
8.00km
-
Czas
00:49
-
VAVG
19.84km/h
-
Sprzęt Leader Fox Evolution
-
Aktywność Jazda na rowerze
Z pracy... test nowej sakwy / Miasto
-
DST
29.70km
-
Teren
10.00km
-
Czas
01:39
-
VAVG
18.00km/h
-
Sprzęt Leader Fox Evolution
-
Aktywność Jazda na rowerze
Za długo bezwietrznie nie może być, więc dziś dla odmiany od samego rana czekał mnie powrót z pracy i zmaganie się z zimnym i silnym wmordewindem. Przy okazji przetestowałem nową 16 litrową sakwę, która jest podobna do Crosso Dry Small. Wykonanie jest bardzo dobre, mocowanie na haki, pełna wodoszczelność, zamknięcie na rolowanie jak i na rzep. Cena na Allegro: 80 zł za komplet ( z wykorzystaniem kuponów wychodzi jeszcze mniej)
Późnym popołudniem ponownie na rower i runda po terenowych odcinkach miasta.
Przejazd na bogato - automatyczna sygnalizacja i rogatki dla drogi do nikąd. Częstotliwość przejazdu pojazdów silnikowych (średnia roczna) - 1 pojazd na miesiąc :)