Skorzęcin / Duszno

Sobota, 10 sierpnia 2013 | dodano: 10.08.2013

Po południu wyskoczyłem do Skorzęcina na obiad.

W drodze do Skoja w Bieślinie trafiłem na wielki głaz, który niedawno musiał pojawić się przy drodze. Solidny kawał kamienia. Próbowałem na niego wejść, ale nie udało się :P

Będąc w lesie postanowiłem że do Skoja wjadę od strony Piłki.

"Z kamerą wśród zwierząt"

Jadę, jadę a tu zaraz przed Piłką na wąskiej drodze krowy mi wylazły zza zakrętu... jak się okazało poganiane przez nerwowego rolnika (ktoś też powinien mu tak ździelić drągiem po plecach). Usunąłem się z drogi żeby mnie czasem nie stratowały.

W Piłce wpadłem na pomysł, że pojadę dawno nie jechanym, terenowym odcinkiem z fajnymi podjazdami i zjazdami - tam gdzie kiedyś biegła trasa gnieźnieńskiego maratonu rowerowego. Filmik z zjazdu (przy okazji przetestowałem mnocowanie na ramie od roweru):

W Skorzęcinie jak zwykle ludzi sporo.

Film ze zjazdu po schodach i lans na deptaku

Na plaży poprzyglądałem się śmiałkom którzy zdecydowali się na "blob jump".

Krótki filmik z kilku skoków nagrany aparatem

Następnie pojechałem coś zjeść i stwierdziłem że w Skoju z lekka przesadzają z cenami. Nie dość że drogo, to jeszcze strasznie oszczędnie z produktami :/

Miałem już opuścić ośrodek, a tu zaczepiła mnie zrozpaczona matka, z pytaniem czy nie widziałem czasami gdzieś jej dziecka, które zaginęło w tłumie ludzi. Postanowiłem więc pomóc i zawróciłem. Zrobiłem po raz kolejny objazd ośrodka tym razem w poszukiwaniu 4-letniej zguby. Niestety nie udało mi się go odnaleźć, ale mam nadzieję że się szczęśliwie odnalazł.

Po powrocie do domu, wyskoczyłem jeszcze na punkt widokowy do Duszna na zachód słońca. Niestety zachodzące słońce zasłoniły dzisiaj chmury.

W okolice tego domu muszę się przejechać następnym razem, gdyż są tam bardzo fajne widoki.

Kenhill
| 20:28 środa, 14 sierpnia 2013 | linkuj Przydała by mi się taka kamerka, zobaczyłbym jak zawieszka pracuje ;D

Te skoki też spoko, chętnie bym spróbował :D
jubilat2
| 19:37 poniedziałek, 12 sierpnia 2013 | linkuj Dokładnie, jakoś w czerwcu w lokalnej gazecie był konkursik.
Kajman
| 17:00 niedziela, 11 sierpnia 2013 | linkuj Na fotkach skoki wyglądają groźniej niż na filmie:)
| 10:10 niedziela, 11 sierpnia 2013 | linkuj Wielki głaz. jakby tak spadł dzisiaj, to bylby wielki huk ;-).
Arnoldzik | 06:22 niedziela, 11 sierpnia 2013 | linkuj Jak tylko przeglądam Twoje wpisy to wzrasta u mnie motywacja na rower. Super zdjęcia i filmiki. Pozdrawiam serdecznie ;)
| 20:44 sobota, 10 sierpnia 2013 | linkuj jubilat2 - to blob pojawiło się jakieś miesiąc temu. Lądowanie może trochę boleć :P Wygrałeś gdzieś wejściówkę na wakepark?
jubilat2
| 20:38 sobota, 10 sierpnia 2013 | linkuj W Skoju też muszę się pojawić, mam do wykorzystania 1h na wakeparku. A ło to całe blob jump pierwszy raz widzę. Pewnie nieźle boli. ;p

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa edzaw