Gołąbki 2 - Test kamery Redleaf RD32

Wtorek, 6 sierpnia 2013 | dodano: 06.08.2013

W południe kurier przyniósł zakupioną nową zabawkę - kamerę sportową Redleaf RD32. Kamera ma kąt widzenia 120*, jest wodoszczelna do głębokości 20 metrów, nagrywa w HD z klatkowaniem 30 kl/sek, w zestawie jest kilka różnego typu mocowań kamery.

Po zapoznaniu się z obsługą, ruszyłem przetestować jak się kamera spisuje na rowerze i w wodzie. Obsługa prosta za pomocą 3 przycisków i kolorowych diód LED.
Ruszyłem w kierunku Gołąbek testując różne sposoby mocowania kamery. Powstał z tego taki film (montowane na szybko :P )

Na Gołąbkach postanowiłem zawitać nad jezioro Wieśniata, gdzie jest zdecydowanie czystsza woda i nie ma tylu ludzi... ale żeby nie było za pięknie są tu stada natarczywie atakujących much końskich ;)

Zajechałem i jest super, bo jestem tu sam. Po chwili nadjechał łub-łub-wóz i wyszła para poszukiwaczy skarbów, którzy koło mojego rowera zaczęli szukać zgubionego wczoraj pierścionka. Szukali, szukali nic nie znaleźli i po chwili zjechała się grupka dzieciaków, które jak zwykle narobiły sporo hałasu i mi trochę wodę zmąciły, ale film wyszedł całkiem znośnie

Ogólnie jak za cenę 239 zł kamera nagrywa całkiem spoko. Jeżeli ktoś jest zainteresowany zakupem tej kamery to warto się pospieszyć bo taka dobra cena z darmową wysyłką jest tylko w jednym sklepie internetowym - tak to wszędzie kamera kosztuje kilkadziesiąt złotych więcej.

| 10:44 sobota, 10 sierpnia 2013 | linkuj kubolsky - to zabawka tylko na jakiś czas... raczej po zimie ją sprzedam.

uziel75 - nawet nie wiedziałem że masz tą kamerę. Myślałem że te Twoje filmy to telefonem są kręcone.

robix75 - jak się nie nurkuje to ważne że woda chłodna i dojście jako takie jest.

jelon85 - szczupaków tam sporo widać, zwłaszcza jak nikogo nie ma na plaży
| 20:45 środa, 7 sierpnia 2013 | linkuj Bardzo fajny gadżet ta kamerka, jak za taką cenę to filmiki rewelka:)
Ładne ryby się tam kręcą w tym jeziorze, szczupaki pod samo pomost wypływają:D
robix75
| 11:48 środa, 7 sierpnia 2013 | linkuj bardzo dobry stosunek ceny do możliwości tej kamerki .
Ale czysta woda , jechałem wczoraj właśnie na Gołąbki ale ,że jechałem z kumplami którzy nie specjalnie chcą się "męczyć" na rowerze to skróciliśmy trasę i kąpaliśmy się w Józefowie - a tam widoczność w wodzie na 40cm
kubolsky
| 11:20 środa, 7 sierpnia 2013 | linkuj @uziel75 - patrz, nie wiedziałem :) A próbowałem w necie po fotkach znaleźć Twoje ustrojstwo. Teraz wiem, że warta jest tych 250 zeta :)
uziel75
| 21:20 wtorek, 6 sierpnia 2013 | linkuj Kubolsky, byłeś filmowany przeze mnie tą samą kamerką wtedy w drodze ze skoja ;)
kubolsky
| 20:15 wtorek, 6 sierpnia 2013 | linkuj Noooo Sebek, toś sobie zabaweczkę sprawił! Teraz tylko czekać na wysyp rowerowych filmików na jutube :P. Swego czasu sam myślałem nad zakupem takiego ustrojstwa, później mi przeszło, a teraz znowu mnie nakręciłeś;) Trzeba będzie budżet zweryfikować :P
P.S. Ostro tam dreptałeś w korbę po lesie... :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iotaj