Przybrodzin, Skorzęcin... z Anetką

Wtorek, 23 lipca 2013 | dodano: 26.07.2013

W Witkowie spotykamy się z Anetką i dalej już wspólnie gnamy w kierunku jeziora Powidzkiego.

Najpierw do Powidza... trochę dużo tu ludzi.

Potem do Przybrodzina

Tutaj ludzi mniej, więc rozkładamy się na trawce i oddajemy się plażowaniu i kąpieli (woda jakaś zimna)

Uwaga!!! Nadlatuje!!!

Przeleciał bardzo nisko nad plażą - pewno piloci wojskowi na plażowiczki z góry chcą sobie popatrzeć ;)

Po ponad dwóch godzinach błogiego lenistwa na plaży, pojechaliśmy na koniec odwiedzić jeszcze Skorzęcin, gdzie skusiliśmy się na pizzę. Pizza dobra, ale sprzedająca próbowała mnie oszukać na kasie, co chyba częściowo jej się udało, gdyż nie do końca jasna pozostała sprawa sosu.
Oczywiście cały czas śledzeni byliśmy przez wojskowych, którzy przemieścili się nad Skorzęcin

Wyjeżdżamy ze Skoja, a oni cały czas śmigłem latają nad nami. Kawałek za Skojem chyba któremuś siku się zachciało i wylądował na łące ;P

Słońce zaszło, a na niebie pojawił się księżyc.

Odprowadziłem Anetkę do Niechanowa i dalej już samotnie w ciemnościach do domu.

Gość | 14:59 piątek, 9 sierpnia 2013 | linkuj błagam Was, to nie jest helikopter a śmigłowiec Mi-17
Kajman
| 13:09 wtorek, 30 lipca 2013 | linkuj Nie kiepski tłum jest w lecie nad jeziorem
romulus83
| 20:50 piątek, 26 lipca 2013 | linkuj Może trafi się kiedyś Mi 24 do lotniczej kolekcji. :)
Anetka | 12:12 piątek, 26 lipca 2013 | linkuj Wiedziałam, że pożalisz się na panią z pizzerii :D Następnym razem ja pójdę, to zrobię zadyme porównywalną do akcji cena w moim sklepiku :D

Tutaj można popatrzeć na inne ciekawe samolociki, które bardzo często nad nami latają :P
| 11:37 piątek, 26 lipca 2013 | linkuj jelon85 - w sumie to więcej hałasu robią dzieciaki na plaży niż ten helikopter :P

jerzyp1956 - bardzo fajna atrakcja, jak tak nisko nad głowami przelatywał :)
| 11:08 piątek, 26 lipca 2013 | linkuj To mieliście fajną atrakcje z tym helikopterem.
| 10:19 piątek, 26 lipca 2013 | linkuj Ładnie się nudzi polskim pilotom, że nie dają wypocząć w ciszy plażowiczom:D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oryna