Mogilno / Miasto

Środa, 17 kwietnia 2013 | dodano: 17.04.2013

Do Mogilna przez Popielewo. Tak ciepło, że spokojnie można wyjechać było na krótko i w końcu tego okropnego wiatru nie było.

Cóż za okazałe rogi

Struga łącząca Jezioro Popielewskie z Szydłowskim

Nieczynny most kolejowy w Żabnie

Heloł z mostu - odbicie w wodzie

Szybka rundka po Mogilnie i pojechałem zobaczyć na nieczynną jeszcze obwodnicę Mogilna

Świruję pawiana na obwodnicy ;)

Stadnina koni w Wiecanowie

Powrót do Mogilna i kręcenie się po tamtejszym parku

Gołąb grzywacz

Jeden kuzyn w pracy, drugi kuzyn w pracy - nie było kogo odwiedzić więc wróciłem do domu przez Wał Wydartowski.

Późnym popołudniem jeszcze raz na rower - terenowa rundka po mieście i umycie roweru (w końcu)

| 21:08 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Aż się miło patrzy na te fotki jak wszędzie już widać wiosnę.
romulus83
| 20:30 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Dzisiaj temperatura dopisała. Ciekawe, który most jest bardziej traumatyczny. Twój w Żabinie, czy mój w Orzechowie :)
| 20:17 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj no i mamy tę wiosenkę :-)
kubolsky
| 18:37 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj No właśnie, sam również nie miałem pojęcia o tej inwestycji, choć na skyscrapercity jestem w miarę regularnie. Ja wypaliłem dziś na długo, lecz bez warstwy termoizolacyjnej oczywiście. Jeżeli jutro pogoda będzie podobna, a mi dane będzie pojeździć, to wypalam na krótko. Już czas najwyższy! :)
| 17:15 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj marcingt - ona jest w sumie już zrealizowana, ale wyszedł ZONK - po zbudowaniu drogi okazało się że za nisko są przewody wyskiego napięcia przebiegające nad drogą i otwarcie przesunie się do naprawienia tego niedopatrzenia :P
Na początku miałem lekką wiatrówkę - ale po 4 km tak się zgrzałem, że ją całkowicie ściągnąłem.
| 17:13 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Kiedy wyjeżdżałem z domu przed południem dzień nie zapowiadał się na taki ciepły, wiec ubrałem się na długo, czego potem bardzo żałowałem:/
Dobra fotka z tym wodnym odbiciem:D
| 17:07 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Nie wiedziałem że w Mogilnie taka drogowa inwestycja jest realizowana. Ty to już całkiem na krótko, ja bluzę zostawiłem i się nieźle zgrzałem.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa accza