Miasto / Miasto... oczekiwanie na Piernika N

Sobota, 13 kwietnia 2013 | dodano: 14.04.2013

Od rana na rower, aby pojeździć w słońcu przed deszczem który ma przyjść w południe. Na górce przed fotoradarem przemknąłem z prędkością 61,3 km/h, ale było o parę kilometrów za wolno na pamiątkową fotkę.

Nad jeziorem trafiłem na polankę porośniętą mleczami

Przez ostatnie zawirowania z temperaturami grudnik zgłupiał i też zakwitł, myśląc że to grudzień :P

Po godzinie 21 ponownie na rower zobaczyć przejazd z dłuższym postojem pociągu Piernik, prowadzonego przez parowóz Ol49-69.

Na dworcu kolejowym zbieraja się publiczność, a dłuższy postój pasażerom pociągu umilać będzie "Kapela Śmieszna" z Trzemeszna

Przyjechał z 30 minutowym spóźnieniem.

Parowóz został odczepiony i zjechał na bocznicę uzupełnić wodę, a na peronie rozpoczęła się impreza z tańcami.

Około 22:30 pociąg ruszył w dalszą trasę.

Klip video z przyjazdu PIERNIKA

Kolejną atrakcją dzisiejszej nocy miała być też zorza polarna, ale niestety niebo było całe zachmurzone i z tego co wyczytałem zorza została zwiana na zachód i nie byłaby widoczna na terenie naszego kraju.

Arnoldzik | 04:31 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Pamiętam jak takie "Oelki" kursowały na trasie Inowrocław-Kruszwica-Strzelno-Mogilno. Wydaje mi się jakby to było wczoraj a to już grubo ponad 30 lat temu. Sentyment pozostał. Pozdrawiam ;)
| 17:39 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj jelon85 - od 2 albo 3 lat raz na rok pojawia się na tej trasie.

maratonka - hehe. W ramach kary byś musiała wybrać się rowerem na daleką północ :P

Gość - faktycznie, na florze się nie znam :P Zagłębiłem się w tematykę i chyba od dzieciństwa jestem oszukiwany, bo mlecz wygląda całkowicie inaczej :P
Gość | 19:06 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj To nie są mlecze lecz podbiał pospolity (Tussilago farfara L.)
Gość | 06:52 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj To nie mlecze tylko Podbiał pospolity ;)
maratonka
| 22:44 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Czytałam we wcześniejszym wpisie o tej zorzy, potem zapomniałam o niej i bardzo mnie cieszy, że nie była widoczna, bo bym sobie nie darowała przegapienia jej.

Mlecze kwitną, bo bliża się najpiękniejszy miesiąc w roku- MAJ. I choć są zmorą ogrodników- uwielbiam łąki pokryte żółtą pierzyną tego kwiecia :) Jeździć, podziwiać i leżeć w trawie!
| 20:46 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Aż się nie chce wierzyć, że mlecz już tak rozkwitł...Ten parowóz co roku przejeżdża tą trasą?
| 20:41 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Z okazji dłuższego postoju pociągu specjalnego PIERNIK. Kapela przygrywała w celu umilenia pasażerom tego postoju i na peronie odbywały się tańce
| 20:36 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Z jakiej okazji była ta impreza?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wszeb