Miasto

Poniedziałek, 1 kwietnia 2013 | dodano: 01.04.2013

Z samego rana na rower, aby zdążyć przed zrobieniem się chlapy na drogach.
Warunki jak na kwiecień - nieprawdopodobne. Zima w pełni, śnieg padał całą noc, a to podobno nie koniec śnieżyc.

Reklamy nie będzie, bo nie lubią rowerzystów ;)

I tyle go widzieli

Warunki na drogach bocznych bardzo ciężkie - zaspy takie że nie idzie ujechać.

| 19:16 poniedziałek, 1 kwietnia 2013 | linkuj jelon85 - tak w sumie prawie już wychorowany. Trochę jeszcze trzyma przeziębienie, ale to już końcówka.... jeszcze parę kilometrów na rowerze i będę w pełni zdrowy ;)
| 14:25 poniedziałek, 1 kwietnia 2013 | linkuj Kwiecień, plecień :) coś w tym prawdy chyba jest:D
Widzę, że już wychorowany?
| 10:40 poniedziałek, 1 kwietnia 2013 | linkuj To ja chyba na rower nie wsiadam do tego 10 kwietnia. Drugie przeziębienie w przeciągu 2 tygodni, które mnie znów dopadło to na mnie już zdecydowanie za wiele.
| 10:27 poniedziałek, 1 kwietnia 2013 | linkuj 10 kwietnia przychodzi już wiosna... i od razu skok do ponad 10*C.
bestiaheniu
| 10:06 poniedziałek, 1 kwietnia 2013 | linkuj jerzyp1956: ja bym obstawiał na lipiec.
| 09:56 poniedziałek, 1 kwietnia 2013 | linkuj A jednak lubisz zimowe warunki,chyba do maja ta zima się skończy.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa apoto