Most kolejowy Marcinkowo... z Mateuszem i Marcinem / Do pracy N

Środa, 6 marca 2013 | dodano: 06.03.2013

Z Mateuszem i Marcinem do Marcinkowa na most kolejowy. Temperatura tak przyjemna, że pierwszy raz w tym roku jechałem bez opaski na głowę i uszy.

Nad Trzemżalem krążyły amerykańskie Herculesy w liczbie sztuk 3

Droga za Płaczkowem to 2,5 km przebijania się przez błoto

Piękne widoki na Jezioro Kamienieckie

W Kamionku nowość - pojawiła się ferma strusi

W Gaci wjechaliśmy na nieczynny szlak kolejowy i przez 2,5 km jechaliśmy między torami (bardzo lubię ten odcinek)

W końcu dotarliśmy do celu wycieczki - mostu kolejowego nad rzeką Noteć Zachodnia

Widoki z mostu na podmokłe łąki

Na moście, przez który trzeba było przejść z rowerami (fot. Mateusz)

Ostatnie spojrzenie na most z daleka.

Przegląd kaczych pododdziałów (fot. Mateusz)

W Wylatowie postój pod sklepem, gdzie stwierdziłem 3 kolce w oponie - 2 udało się bezpiecznie wyciągnąć, natomiast jeden został bo bym musiał na miejscu łatać dętkę, a tak udało się dojechać bez dopompowywania i łatania.

Po powrocie do domu znalazłem kolejnego kolca w oponie i ogółem trzeba było załatać 2 dziury.

Wieczorem do pracy nową-starą trasą przez Wymysłowo i Lubochnię poleconą przez Marcina na której było najmniej błota. Dalej o 2,5 km, ale faktycznie błota dużo mniej niż na trasie, którą zazwyczaj jeździłem do pracy.

matisliswider
| 05:53 czwartek, 7 marca 2013 | linkuj kolejny dobry wypad. Szkoda opony ale na szczęście obyło się bez przymusowego postoju:)
| 22:16 środa, 6 marca 2013 | linkuj Świetna wycieczka chętnie bym do was dołączył ale najpierw praca a potem przyjemności.Ale jeszcze razem się wybierzemy.
| 21:22 środa, 6 marca 2013 | linkuj Świetny wypad! Nad Rogowem też dzisiaj przeleciały 3 Herculesy...
| 21:21 środa, 6 marca 2013 | linkuj Wow! Ciekawa wycieczka. Samoloty to niezła atrakcja. Kiedyś jak przejeżdżałem niedaleko Powidza, to przeleciał nade mną jeden taki Hercules, który zrobił na mnie ogromne wrażenie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mojeg