Wał Wydartowski - punkt widokowy Duszno

Czwartek, 21 lutego 2013 | dodano: 21.02.2013

Dzisiejsza wycieczka to próba dojechania do punktu widokowego w Dusznie w pełni zimowych warunkach.

Ze względu na spore ilości śniegu nie byłem pewien czy dam radę tam dojechać. W każdym razie z każdym kilometrem poziom trudności wzrastał. Do tego jazdę utrudniał wmordewind.

Prawie połowa trasy dojazdu to deptanie na przełożeniach 1/1-3, nieraz było trzeba kawałek poprowadzić rower bo nie szło ujechać w zawianym na drogę śniegu.

Po 55 minutach jazdy udało się w końcu dotrzeć do celu :)

Zimowe widoki z wieży

Ktoś w te rejony próbował się wybrać osobówką i utknął w zaspach... terenowy samochód nie dał rady wyciągnąć, musiał przyjechać traktor.

Z rowerem na szczęście jest prościej :P

Powrót był w większości z górki i z wiatrem, auta ubiły trochę bardziej śnieg, więc jechało się znacznie lepiej

Lejonek ;)

Śmierdziel z Kierzkowa

anonimowa agenciara | 21:22 sobota, 23 lutego 2013 | linkuj dlaczego śmierdziel... bardzo ładny piesek.
I fotka z Lejonkiem też bardzo ładna.

Pozdrawiam!!!
| 18:27 sobota, 23 lutego 2013 | linkuj PSy śmierdziec będą, w końću nie mieszka w domu ;). Koty tez tak cudownie nie pachną ;)
| 16:30 piątek, 22 lutego 2013 | linkuj grigor86 - pieskowi taka brzydka nazwa przypadła bo jego obecność stwierdziłem zapachem. Robiłem zdjęcie temu lejonkowi i coś mi dziwnie zaczęło śmierdzieć - rozglądam się, a tu kilka metrów ode mnie siedzi "gwiazda".

keramp - Wilkową wyprawę wcześniej widziałem i sobie pomyślałem... nie będę gorszy i pojechałem do Duszna ;)
Psia godność | 22:23 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj to nie śmierdziel to piesek
keramp
| 19:59 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj ktoś Wilkową wyprawę chyba wspomina ;) http://wyprawyrowerowe.neostrada.pl/nordkappz/nordkappz.html Nie moje ale gość jest fiu fiu I kotka nawet nie ma pewnie bo mu zamarzł pewno ;)
Sebek jak zwykle i zdjęcia i ... ee całość jest ekstra. Pozazdrościć
| 19:52 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj Dzięki za zimowy Wał Wydartowski Sebek :-))) Piękne zdjęcia porobiłeś i kozacką wycieczkę trzasnąłeś - fajnie. A na tego biednego pieska dlaczego tak brzydko mówisz? Może i zbyt ładnie nie pachniał, ale to poczciwy i zmarznięty i mu dobrze z oczu patrzy ;-)
Ps. co do zdjęć tego łańcucha to daj mi czas, to porobię w swoim czasie wszystko i Ci prześlę potem.
biker | 13:39 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj Może i śmierdziel, ale swój honor ma :)
| 13:38 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj Jak widać, nie trzeba wcale jechać na południe kraju, żeby zmierzyć się z zimowymi warunkami i podjazdami. Fajna fotka z lejonkiem:D
| 13:33 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj Zimowa wyprawa na Nordkapp normalnie :D
| 12:21 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj Anetka - Ty się lepiej maluj :P
Anetka | 12:20 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj ooo tak, psy śmierdzą za to kotki pachną :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa otaja