Dookoła miasta

Sobota, 26 stycznia 2013 | dodano: 26.01.2013

Pobudka wcześnie rano i zaraz po śniadaniu wskoczyłem na rower aby pokręcić w pięknych szadziowych krajobrazach.
Na zębatki wziąłem trasę polnymi drogami po wiochach na obrzeżach miasta (Bystrzyca, Święte, Wymysłowo, Rudki)

Biało i szaro, ale magicznie… do pełni szczęścia brakuje słońca.

Na Maliczu jeden z wędkarzy marzł na lodzie już od samego rana.

Pan Sikorek w plątaninie gałęzi oblepionych szadzią

Raz po raz ze względu na zbyt głęboki śnieg trzeba było pospacerować z rowerem

Jest klimat 

Na polnych drogach śnieg rewelacyjnie ubity – sunie się lepiej niż na asfalcie

Brzozy

Na Rudkach odwiedziłem mućki, które jak zwykle zszokowane były wizytą i strzelały różnymi dziwnymi wyrazami twarzy :P

Obijanie się pod mini choinką

Pagórki na Brzozówcu

| 20:22 wtorek, 5 lutego 2013 | linkuj A. - ten świerk był ubrany w szadź więc ma prawo zwać się choinka ;)

grigor86 - w taką pogodę jazdy nie można przegapić.

keramp - hehe na to samo wpadłem jak zobaczyłem to zdjęcie - myślałem nawet czy małej korekty w programie graficznym nie zrobić :P

marcingt - mnie zawsze zachwycają te pagórki na Brzozówcu jak jadę krajową 15... kiedyś myślałem nawet żeby zrobić tam jakiś tor MTB. W tych lasach fajne są głębokie kratery i chodzą jakieś pogłoski, że kiedyś tu można było spotkać brzozę karłowatą.
| 15:59 niedziela, 27 stycznia 2013 | linkuj Genialnie wyglądają te oszronione pagórki na Brzozówcu. Widok niczym na jakimś przedgórzu ;)
keramp
| 15:28 niedziela, 27 stycznia 2013 | linkuj Sebek tam pod świerkiem, gdyby nie było widać nóg i fragmentu okolicy to jak nic siedzisz w zaspie po ... eee znaczy pachy ;)
Zdrówka
| 08:33 niedziela, 27 stycznia 2013 | linkuj Brakowało tylko słońca to były by super fotki ale krajobraz zimą jest piękny.
anamaj
| 06:20 niedziela, 27 stycznia 2013 | linkuj Pięknie !
Karolina | 22:41 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj Nie będę ukrywać że z niecierpliwością czekałam na zdjęcia z dzisiejszego dnia :) są jak zwykle śliczne :)
| 22:07 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj Świetne białe krajobrazy!
| 21:43 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj Piękna ta szadź i fajnie że jeździsz Sebek, zawsze jest co pooglądać u Ciebie :-0 Pozdrawiam
A. | 21:11 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj Całe szczęscie , że nic sobie nie odmroziłeś od tego leżenia pod ŚWIERKIEM, upominam, że choinka to już ubrane drzewko!!!!!!! :)

ps. Jesteś śliczny Kochanie :* hihi

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa degot