Dookoła miasta, w pięknej szadziowej scenerii

Sobota, 8 grudnia 2012 | dodano: 08.12.2012

Przejażdżka po różnych miejscówkach dookoła miasta w pięknej szadziowej scenerii, do tego temperatura -7 i słońce. Uwielbiam takie dni :)

Na początku za dużo słońca nie było...

ale po paru minutach jazdy się pojawiło :)

Jabłka na drzewie cały czas dzielnie się trzymają

jesienią mogły robić za liście, a teraz za bombki :P

Mniejsze jeziora skute już zostały cieńką warstwą lodu, a spore jezioro Popielewskie opatulone jest parującą wodą

W Popielewie nad jeziorem

"Łowca" marznie na drzewie. Zawsze zastanawia mnie dlaczego te ptaki drapieżne nie dają się podejść... 100 metrów to już dla niego za blisko.

Gdzieś na Brzozówcu

flash
| 15:37 poniedziałek, 17 grudnia 2012 | linkuj cudo :)
domingo
| 10:26 piątek, 14 grudnia 2012 | linkuj Też mi się zdjęcia podobają. A ta jabłoń i skrzynka na listy przed nią to najbardziej.
| 08:11 niedziela, 9 grudnia 2012 | linkuj Świetne foty! Nie trzeba wcale jechać w góry, żeby podziwiać takie widoki:)
vanhelsing
| 01:22 niedziela, 9 grudnia 2012 | linkuj Przyszalałeś ze zdjęciami, świetne są ! :)
pr0zak
| 22:03 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj Piekna ta nasza zima, zdjecia naprawde sie super oglada :)
salamandra
| 19:04 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj Cudnie! I foty piękne :-)
SLAWEKS
| 13:21 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj Super zdjęcia, zwłaszcza niezebrane jabłka i pomost. :-)
| 12:17 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj Piękne widoki jak malowane a te jabłka wyglądają rzeczywiście jak bombki na choince .A gdy by mostek był niższy to byś mógł sobie nogi wymoczyć he he... pozdrawiam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ceobi