Kopczyn

Poniedziałek, 26 listopada 2012 | dodano: 26.11.2012

Piękny, słoneczny listopadowy dzień, więc trzeba było się przejechać gdzieś za miasto. Postanowiłem pojechać poszwędać się po pagórkach w okolicach Kopczyna.

W Padniewie składowisko balotów słomy od mojej ostatniej wizyty miesiąc temu rozrosło się x2. Na obecną chwilę jest tam 30-50 wielkich stogów słomy.

Przed Padniewem skręciłem w polną drogę w lewo i wjechałem na bardzo ciekawe, nieznane mi tereny. Na obrzeżach lasu ambona z bardzo ładnym widokiem. Z ambony mogłem poprzyglądać się sarną pasącym się na polu, ale niestety wchodząc na górę narobiłem tyle hałasu że sarny poszły w długą.

Widok z ambony.

Widok z ambony na zoomie

Wjechałem w las pełen pagórków

Ale aparat wypłaszcza... Jeden z ciekawszych stromych podjazdów - podjechać nie dałem rady, a zjazd kosztował mnie masę stresu - mało brakowało a byłoby piękne OTB.

Tereny na rower MTB świetne.

Kręcąc po pagórkach i klucząc po mrocznych lasach dojechałem do lasu bukowego w Kopczynie. Uwielbiam ten las jak już opadną wszystkie liście z drzew.

W Palędziu wjechałem jeszcze na skarpę skąd roztacza się ładny widok na jezioro... przy okazji okazało się że na polu leży głaz narzutowy.

W drodze powrotnej wpadłem jeszcze na plażę na Gołąbkach i do domu.

| 13:26 wtorek, 27 listopada 2012 | linkuj Ambona taka full wypas z tarasem :)
| 21:51 poniedziałek, 26 listopada 2012 | linkuj Ładna wycieczka ,super tereny coś nowego odkryłeś.Piękny widok z tej ambony.
| 20:50 poniedziałek, 26 listopada 2012 | linkuj No piękne tereny - Kujawsko-Pomorskie jest super i w przyszłym sezonie częściej będę do Ciebie wpadał :-)
| 13:24 poniedziałek, 26 listopada 2012 | linkuj Dzisiejsza pogoda na prawdę dopisała! Świetne tereny zwiedziłeś, jest czym nacieszyć oko:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa przed