Wymysłowo, skarpa nad Jeziorem Wierzbiczany

Wtorek, 30 października 2012 | dodano: 30.10.2012

Na dzisiejszą przejażdżkę padła trasa po bardzo rozległeś wsi Wymysłowo.

Najpierw po nieczynnych i zasypanych żwirowniach

Potem lasami po losowo wybranych ścieżkach

Na skarpę nad Jeziorem Wierzbiczany

Po skarpie trochę więcej się pokręciłem sprawdzając napotykane ścieżki biegnące bardzo ostro w dół... większość zjazdów tak stroma że zjazd tylko dla kamikaze. Trafiały się też i łagodniejsze zjazdy

Na koniec ekploracja z zewnątrz (przez okna) kolejnego pustostanu

| 16:00 środa, 31 października 2012 | linkuj Karolina - czy to napewno ten dom? Ten co penetrowałem nie stoi w Trzemesznie tylko w szczerym polu kilka kilometrów od Trzemeszna.
Karolina | 15:44 środa, 31 października 2012 | linkuj penetrujesz dawny dom moich dziadków :> :D nic tam nie zostało prócz żyjątek
| 21:52 wtorek, 30 października 2012 | linkuj Ano właśnie dzwonić nie dzwonić a potem każdy jedzie w swoją stronę a we dwoje przecież raźniej.
| 14:29 wtorek, 30 października 2012 | linkuj Szkoda, że znowu się minęliśmy, zamiast razem pojeździć :( Tak się zastanawiałem czy dzwonić, czy nie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa aoree