Gołąbki / Niechanowo, Cielimowo... z Anetką, ucieczka przed burzą

Wtorek, 11 września 2012 | dodano: 11.09.2012

Do południa z tatą na Gołąbki posiedzieć sobie trochę pod wodą i nad wodą :P

Po obiedzie do Niechanowa i dalej z Anetką na piknik do Cielimowa na wigwam. Siedzimy sobie, wciągamy różne specjały z Smakosza i Pelikana i coś zaczyna mruczeć... bynajmniej nie w naszych brzuchach, a za plecami... idzie burza. Zwijamy się więc i wracamy do domu. Za Cielimowem oczom naszym ukazuje się obraz, który konkretnie nas zestresował... prosto na nas wędruje straszliwa, ciemna chmura waląca piorunami i deszczem. Ojjjj... może być nieciekawie.

Na szczęście większość trasy mamy z wiatrem więc przed chmurą ucieczka idzie sprawniej, ale niestety chmura jest od nas szybsza i cały czas jest coraz bliżej. Robi się ciemno, błyski się nasilają. Za Drachowem wyprzedza nas rowerzysta, który ze strachu pędzi z prędkością światła ;)
Mam coraz większe obawy że możemy nie zdążyć. Wpadamy do Niechanowa i dopada nas deszcz... na szczęście 30 metrów przed domem Anetki, więc można powiedzieć że udało się w sam raz.

Odczekałem aż burza i deszcz sobie pójdą, poczekałem aż trochę przeschnie i po 21:30 ruszyłem dalej... do domu. Jechało się nawet przyjemnie choć mimo dwóch lampek widoczność na mokrym asfalcie nie była zbyt dobra. Na polach pełno świecących oczek (sarny). W lasach co chwilę wjeżdżałem w "duchy" powstające z parującego deszczu.

| 18:58 środa, 12 września 2012 | linkuj Ja jakoś trochę wcześniej niż zwykle wyszedłem pojeździć, bo coś mnie tknęło gdy spojrzałem w niebo, że z tych chmur może być małe łubudu :D
micor
| 18:05 środa, 12 września 2012 | linkuj Wczoraj wracając do domu też natknąłem się na burzę. Na szczęście pioruny trzaskały dookoła, a i miałem gorzej niż wy bo wracałem pod wiatr ;).
| 13:37 środa, 12 września 2012 | linkuj No to prawie zdążyłeś przed deszczem

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hacwm