Skorzęcin / Popielewo - zachód słońca

Poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | dodano: 27.08.2012

Do Skorzęcina przez Kamionek zobaczyć jak idzie renowacja zabytkowego wiatraka - chyba idzie do przodu bo po wiatraku zostały tylko mechanizmy wewnętrzne.

Przed Skorzęcinem poprzyglądałem wielkiemu stadu koni na pastwisku

Kolorowe końskie zady

Pokręciłem się chwilę po ośrodku wypoczynkowym, patrząc jak wczasowicze marzną... sam też zmarzłem więc ruszyłem w las.

Trasę powrotną wybrałem lasami obok jeziora Czarnego (niestety jezioro tak zarośnięte że tafli wody nie widać).

Drzewo zaatakowane przez jakieś brunatne porosty

Roboszek :P

Po wyjeździe z lasu zmagania z diabelskim wmordewindem. W Gaju skręciłem w nieznaną drogę i wyjechałem po drugiej stronie Kordosu, skąd miałem krajobraz na wysokie obiekty Trzemeszna.

Pod wieczór przejechałem się do Popielewa nad Jezioro Popielewskie na zachód słońca.

Film z zachodu (time lapse)

Słońce zaszło więc można jechać do domu

Tak myślę że może fajnie byłoby zrobić we wrześniu jakieś spotkanie Bikestatowiczów z okolicy na "Zakończenie wakacji". Za punkt zbiorczy można byłoby obrać np. Skorzęcin. Myślę że z 20 osób udałoby się zebrać.

micor
| 19:02 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj Ja też się piszę na spotkanie bikestatowiczów ;)
| 19:03 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Super fotki a zachód słońca rewelacja,spotkanie we wrześniu powinno być jestem za co by nas takie spotkanie jeszcze więcej zbliżyło do wspólnych wycieczek.
kamilld
| 15:33 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj no w sumie by się przydało takie spotkanie :) fotki z zachodu rewelacja
| 06:09 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Rewelacyjne fotki z zachodzącym słońcem;) dobry pomysł z tym spotkaniem!
| 21:49 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Się pomyśli nad tym spotkaniem :-)
Maks
| 19:26 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Jak zwykle super fotki ;)
| 19:20 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj marcingt - Kordos to ta osada ładnych domów za Bieślinem w kierunku Gaju. Zgadza się - nad jeziorem Ostrowite.
| 19:16 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Po zdjęciu to chyba są okolice jeziora ostrowite.
| 19:15 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj No fajnie by było zrobić takie spotkanie :)

Takie pytanko, gdzie leży Kordos? Bo z mapy nie mogę skojarzyć :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziecz