Skorzęcin, Wiekowo... przez chwilę z ekipą

Sobota, 21 lipca 2012 | dodano: 21.07.2012

Najpierw do Skorzęcina... krótki lans po deptakach i korzystając z okazji jadę do Wiekowa na punkt widokowy, dołączyć się do ekipy która po objeździe Jeziora Powidzkiego wraca właśnie do domu.

Oczekując ekipy przyglądam się miejscu postojowemu postawionemu dla turystów całkiem niedawno i zastanawiam się jak bardzo trzeba mieć nasrane we łbie żeby niszczyć taki obiekt - mapa cała pomazana flamastrami, poprzypalana ogniem i porysowana czymś ostrym, a na ścianach powypisywane same przekleństwa.

Widok z punktu widokowego na Jezior Niedzięgiel

Po jakiś 10 minutach pojawiają się - Jerzy1956, Micor oraz Grigor86 z bratem Wojtkiem.

Jadę z ekipą tylko do Krzyżówki, gdzie odbijam na Niechanowo do którego niestety nie docieram. Kręcę się chwilę po lesie i trafiam na jagodziny z wielkimi owocami, więc robię sobie małą ucztę

siedząc w runie leśnym i skubiąc jagody trafiam też na inne leśne smakołyki - jadalne grzyby, które jednak zostawiam w spokoju

robix75
| 07:53 poniedziałek, 23 lipca 2012 | linkuj chyba dobrze ,że zostawiłeś tego grzyba w spokoju , to chyba "szatan" :)
| 22:27 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj Ten grzyb jest chyba niejadalny :-)
| 19:53 sobota, 21 lipca 2012 | linkuj Ostatnio jak byłem na tym miejscu postojowym w Wiekowie to też byłem wkurzony dewastacją tego miejsca. Chciałem sobie poprzeglądać szlaki na mapie, no ale niestety, mapa jest prawie nieczytelna.
| 19:29 sobota, 21 lipca 2012 | linkuj ...no to smacznego i dzięki za miłe choć krótkie towarzystwo . pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa csiez