Mogilno

Środa, 27 czerwca 2012 | dodano: 27.06.2012

O 10 ruszyłem na przejażdżkę w kierunku Mogilna. Zimno (kto to widział żebym w czerwcu musiał zakładać opaskę na uszy) i jak zwykle wietrznie, ale o wiatr będę martwił się w drodze powrotnej bo narazie wieje w plecy i jedzie się rewelacyjnie.

Postój w Popielewie nad Jeziorem Popielewskim.

Tata łabędź znalazł sobie zjeżdżalnię ;)

W Wylatowie znowu wylądowały ufoludki... niestety, szkoda że tylko na tablicy.

Ruszyłem w kierunku Żabna drugą prędkością kosmiczną, aż panowie policjanci przy drodze strzelali do mnie z radaru. Na szczęście na urządzeniu nie mieli takiej skali więc mnie nie zatrzymali ;)

Pokręciłem się chwilę na moście w Żabnie obmyślając że fajnie skakałoby się z górnej części mostu do wody... tylko chyba za płytko jest.

Zajechałem do Mogilna. Siedząc przy fontannie doszło do przypadkowego spotkania z Robix75, który gdzieś spacerował. Pogadaliśmy chwilę, pokręciłem się jeszcze po parku i ruszyłem do domu pod paskudny wmordewind. Za Gozdawą przypadkiem wjechałem w jakiś szlak pszczół - były ich setki, ale na szczęście stwierdziły że podobny do Gucia jestem i żadna mnie nie dziabnęła.

Wspinaczka na Wał Wydartowski.