Skoda Maraton MTB Gniezno 2012 / Z pracy

Niedziela, 20 maja 2012 | dodano: 21.05.2012

Po pracy przejechałem się zobaczyć na maraton rowerowy Skoda Maraton MTB. Zajechałem na rynek a tu nic nie ma... zacząłem się zastanawiać czy dat nie pomyliłem. Okazało się że start maratonu w tym roku jest koło hali na Paczkowskiego. Na miejscu spotkałem sporo znajomych osób. O godzinie 11 maratończycy wystatowali, więc postanowiłem wracać do domu trasą maratonu...

Przed startem

Gdzieś w lesie

Kurzyło się strasznie... niektórzy to pewno w murzyna się zamienili ;)

Najtrudniejszy zjazd na trasie, który nie był wcale trudny, ale znaczna większość sprowadzała tam rowery

Najmłodszy uczestnik postanowił siedzieć całą trasę na kole ;)

Na koniec zapraszam do obejrzenia mojego kilkuminutowego klipu video z maratonu

_

niradhara
| 19:55 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Technikę sprowadzania mam już opanowaną, teraz będę pracować nad odpychaniem się nogą ;-)
Gość | 19:51 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Więcej sprzętu niż talentu - jeszcze takich pozycji i technik pokonywania zjazdu nie widziałem. Bikerzy!!!
arroyo
| 19:12 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Ja też sprowadzałem, ale na usprawiedliwienie: chciałem kogoś prawą stroną wyminąć i wpadła mi gałąź w koło :)
micor
| 16:52 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Haha ale cieniasy że sprowadzali nieźle się uśmiałem oglądając film :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa losic