Skorzęcin

Środa, 25 kwietnia 2012 | dodano: 25.04.2012

Do Skorzęcina przez Gaj. Wiatr okropny... ale co zrobić, taka to już wietrzna kraina.

W Skorzęcinie przygotowania do długiego weekendu w pełni. Ogólnie to ośrodek zaczyna po ludzku wyglądać. Prawie wszystkie drogi wyłożone już pozbrukiem, zamontowano tablice z mapami itp.

Przy okazji odwiedziłem po raz trzeci kesza "Najpiękniejsze plaże" i pokręciłem się po tamtejszym lesie.

Powrót do domu przez Ostrowite.

| 13:30 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj jerzyp1956 - w marcu już chyba była ta kostka... być może przykryta była piaskiem

keramp - hehe to fakt... Skorzęcin ma specyficzny klimat. W sezonie też nie znoszę tego miejsca.
keramp
| 07:49 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj No Skorzęcin noo tylko tam to wygląd jak dla mnie gra drugi plan, a szkoda. Niestety ale tam stało się zbyt "lansiarsko" i jak dla mnie niebezpiecznie. Jestem zbyt hmm staroświecki i nie idący z modą chyba, by tam bywać w sezonie :D
Sebek jak zwykle zdjęcia na wysokim stopniu schodów foto ;)
Zdrówka
| 18:18 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj Byłem w Skorzęcinie w marcu i takiej ładnej alejki nie widziałem, coraz ładniej się tam robi .

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hwala