Miasto... oczekując Piernika

Sobota, 14 kwietnia 2012 | dodano: 14.04.2012

Objazd miasta oczekując na przyjazd Piernika.

To nie Piernik ;)

Czekam i czekam... Piernika nie widać

Zrobiło się ciemno i zimno i Piernika wracającego z Torunia nie doczekałem się. Miał ponad 80 minut spóźnienia więc po solidnym wymarznięciu wróciłem do domu.
Udało mi się go jedynie ustrzelić rano z okna jak jechał do Torunia (oczywiście też miał spóźnienie)

Anonimowy tchórz | 10:46 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Sebek rewelacja zdjęcie - szkoda tego bałaganu w kadrze ale i tak masz niezły widok z okna. Opóźnienie było kosmiczne w Gnieźnie wymarzłem od 6.45 "piernik" miał być o 7.05 przyjechał o 8.50. ale opłacało się taki parowóz to prawdziwa kolej to żyje..... :)
| 09:18 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Głównie braki to w wodzie miała. W Gnieźnie i Trzemesznie musiała być tankowana 10000 litrów wody.
| 08:29 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Niezła kopcówa szła z "Pięknej Heleny".Za dużo węgla pewnie spalili i po drodze musieli uzupełnić braki, przez co wyszło takie spóźnienie:D
| 05:35 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Dokładnie Tobie nie powiem, w każdym razie zabytkowy parowóz z Wolsztyna miał wczoraj kurs specjalny na trasie Poznań - Toruń - Poznań. Parowóz zwie się "Piękna Helena" i nie wiem czemu zrobili z niej Piernika.
| 22:30 sobota, 14 kwietnia 2012 | linkuj Wszystkie zdjęcia są zajebiste, ale ta lokomotywa to już coś niemożliwego!!!
O co chodzi z tym parowozem?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ewarz