Gniezno... z Mateuszem

Piątek, 23 marca 2012 | dodano: 23.03.2012

Rano do pracy na szkolenie.

Później w Gnieźnie zjawił się również Mateusz, więc pobacowaliśmy sobie trochę na rynku :P

i ruszyliśmy do domu przez Gołąbki, do których nie dotarliśmy gdyż standardowo w lasach koło Strzyżewa pobłądziłem, ale za to jakimś dziwnym trafem wyjechaliśmy aż na Smolarach.

z tego całego błądzenia wyszło tyle dobrego, że udało nam się znaleźć ciekawą hodowlę dzikich królików (niestety nie takich z Playboya). Jest to jakiś projekt, który ma na celu reintrodukcję populacji tych sympatycznych zwierzątek, które jakieś chyba niewyspane były

Następnie w sklepie w Jastrzębowie i na Rudkach doświadczaliśmy specyficznych przysklepowych klimatów wiejskich. Pan popijający "izotonik" z piersiówki stwierdził że za szybko jeździmy bo nie mógł nas dogonić swoim pojazdem :P

Na koniec podjechaliśmy jeszcze zobaczyć na strażackie ćwiczenia w Dynei.

| 06:43 sobota, 24 marca 2012 | linkuj jelon85 - niestety to jest rejon w którym notorycznie się gubię. Za dużo tych skrzyżowań w lesie ma :P
matisliswider
| 21:31 piątek, 23 marca 2012 | linkuj jelon85 uwierz błądził jak dzika zwierzyna :D haha :D Nie noo nie było źle :)
| 21:08 piątek, 23 marca 2012 | linkuj Sebek! Nie chce mi się wierzyć, że Ty mogłeś zabłądzić na swoim terytorium:P
| 19:54 piątek, 23 marca 2012 | linkuj ale fajny królinek :-)))
matisliswider
| 19:45 piątek, 23 marca 2012 | linkuj Jest klimacik :D
Oby więcej takich wypraw :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chnaw