Pierwsza setka 2012 / Gołąbki, Strzyżewo... z Mateuszem / Bieślin... z Anetką

Sobota, 17 marca 2012 | dodano: 17.03.2012

Przepiękny, ciepły (temperatura dochodziła chyba do 17*C) i słoneczny dzień dzisiaj, więc trzeba było wypełznąć ze swojej willi i rozruszać kości ;)

Planowana była inna trasa, ale że kolega Mateusz nie mógł jechać postanowiłem wpaść na Gołąbki i w drodze powrotnej poszukać grobu francuskiego żołnierza.
Z willi udałem się na Gołąbki, ale woda w "wannie" strasznie zimna więc poranną kąpiel sobie odpuściłem ;)

Ruszyłem więc przez lasy w poszukiwaniu grobu francuskiego żołnierza

Mało brakowało a bym grób przegapił. Na szczęście coś mnie tknęło i w odpowiednim momencie obróciłem się do tyłu.
Widać że ktoś o ten grób cały czas dba. Wg tabliczki leży tu napoleoński żołnierz, który zginął w 1812 roku.

Z lasu postanowiłem wyjechać w Łukaszewku, jednak zbyt łatwe to nie było. Jako kompas wykorzystałem swój cień i tak szwędałem się po lesie... w sumie to się zgubiłem (jak to zwykle w tych lasach bywa), ale tam gdzie chciałem wyjechałem :P

W Kozłowie ugadałem się z Mateuszem, któremu udało się wyjść na rower, ale zapędził się z wiatrem tak że dotarł aż do Jastrzębowa, przez co musiał zawrócić i pomęczyć się trochę z wmordewindem. Wróciliśmy razem do Trzemeszna, przez Pasiekę.

Po obiedzie wyszedłem po raz kolejny na rower. Tym razem czekała mnie pierwsza tegoroczna wspólna jazda na rowerze z moją Anetką. Zanim wygrzebałem się z "willi" Anetka była już na Miatach. Pojechaliśmy razem na Kordos

Tam odpoczęliśmy chwilę na plaży i ruszyliśmy do Trzemeszna

Następna przerwa z uzupełnieniem energii w Trzemesznie przed bazyliką i odprowadziłem Anetkę do domu.
Po drodze oblukanie żwirowni

i mała sesja na tle zachodzącego słońca, które w sumie było szybsze i zdążyło się schować za lasem

W Niechanowie pożegnałem się z Anetką i ruszyłem samotnie przez ciemne już lasy do domu. Po dojeździe do Trzemeszna brakowało mi jeszcze 8 km do pierwszej tegorocznej setki, więc pokręciłem się po mieście i cel osiągnąłem :)

Kubala | 20:34 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Myślę, że czas z ciebie zrobić morsa:) Dzięki temu mógłbyś się kąpać w tak ładnych okolicznościach pogody :P Zresztą tak, jak rozmawialiśmy, nie jest to wcale takie trudne. Pozdrawiam i zazdroszczę takich wycieczek:)
| 09:57 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj matisliswider - pewno da się i 300 km zrobić po naszym mieście :P
anetkas - dalej już przecież nie było trasy :P
jerzyp1956- dziękuję. Wielka szkoda tym bardziej że deptaliśmy sobie po piętach.
bobiko - morsem nie jestem bo mnie przeraża wejście do takiej lodowatej wody ;) Czekam właśnie na Twoją fotorelację bo słyszałem że w Śnieżycowym Jarze też byłeś.
grigor86 - wiem, wiem że byliście... szkoda że nie daliście znać że jedziecie, ale mam nadzieję że zawitasz jeszcze w nasze rejony
jelon85 - ja go już w sumie też chyba trzy razy przegapiłem.
| 23:35 sobota, 17 marca 2012 | linkuj W zeszłym roku też szukałem tego grobu i dopiero za trzecim razem jak przejeżdżałem to udało mi się go dostrzec:) W niezłą wille żeś się zaopatrzył;P
| 22:58 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Dystans super w miłym towarzystwie hehe :-) Wyobraź sobie men, że dziś też byłem nad Jeziorem Gołąbek :-)
| 22:53 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Sebek, czemu nie jesteś morsem? ;)

tez 100tkę dziś walnąłem ale opis zapewne jutro, bo... nadrobienie zaległośc w domu..
| 20:39 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Gratulacje setki , my też byliśmy na Gołąbkach szkoda że się nie spotkaliśmy . pozdrawiam....
anetkas
| 20:11 sobota, 17 marca 2012 | linkuj A ze mną to już dalej nie chciałeś jechać, Brzydaku :*
super:)
matisliswider
| 20:01 sobota, 17 marca 2012 | linkuj I co można zrobić tyle km po naszym mieście ?:D Można !:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa czaso