Miasto / Miasto... śnieżyca

Środa, 15 lutego 2012 | dodano: 15.02.2012

Była taka piękna zima, to musiało dowalić śniegiem w zbyt dużych ilościach.
Do południa pojeździć w solidnej śnieżycy z silnym wiatrem... jazda na rowerze i SPA (peeling) w jednym ;)

W tym śniegu przynajmniej rower się umył trochę ;)

Śnieg pięknie pooblepiał drzewa...

Śnieżny yeti... podobno czekał z utęsknieniem na pana mechanika

Wieczorem jeszcze raz pomęczyć się w śniegu.

Karolina | 12:12 sobota, 18 lutego 2012 | linkuj na takie widoki zimowe warto było czekać :)
| 18:06 piątek, 17 lutego 2012 | linkuj Trochę sypnęło śniegiem, ale co z tego jak już dzisiaj wszystko topnieje.

grigor86 - zamieć na tym polu była niezła, zdjęcie nie do końca to oddaje. Na wiosnę czekam z utęsknieniem, chociaż końcówkę zimy będę miał bardzo ciekawą :)

jelon85 - trzeba było wyjść... rower się całkiem dobrze umył w tą pogodę ;)
| 17:16 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj Ja wczoraj podchodziłem 3 razy do wyjazdu i za każdym razem wiatr odbierał mi chęci do jazdy...nieźle zaszalałeś:)
| 10:28 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj Na ostatnim zdjęciu dobrze widać jak wiatr zwiewa z pola śnieg, tworząc zaspy :-) Super zima i mimo że za bardzo rowerem jeździć się nie da, za to jak przyjdzie wiosna to z roweru chyba nie zsiądziesz :-)
completny
| 19:21 środa, 15 lutego 2012 | linkuj Niczym w Archangielsku...
Mlynarz
| 18:35 środa, 15 lutego 2012 | linkuj Niezła Syberia u Ciebie! ;)

Pozdrawiam!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yslze