Miatowskie stawki... z Mateuszem

Niedziela, 13 listopada 2011 | dodano: 13.11.2011

Z Mateuszem wybraliśmy się na krótką przejażdżkę bez celu. Zimno jak cholera!!!
Za Miatami dostrzegliśmy dróżkę na wzgórze, którą postanowiliśmy zbadać. Po wjechaniu na górę okazało się że u podnóża znajdują się całkiem spore zbiorniki wodne o istnieniu których nie miałem pojęcia... nie spodziewałem się że coś mnie może jeszcze zaskoczyć w okolicy. Zbadaliśmy trochę nowego terenu i powrót do domu przez Zieleń.

Jedno z "ukrytych jeziorek"... jest ich tam kilka.

Droga się skończyła i trzeba było poorać trochę pole kukurydzy

Karolina | 21:39 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj taaa...zimno :D Was tzn Ciebie Sebek i Mateusza to nawet chyba zimno nie zniechęci do śmigania rowerami..ja niestety jestem zmarzluszkiem i czekam za wiosną coby rumaczkiem pośmigać :) ale wasze wyprawy bedę jak zawsze z miłą chęcią oglądać :)
| 20:52 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj Ja robiłem dzisiaj dwa podejścia na rower, ale niestety przegrałem z tym zimnem i lenistwem :d
matisliswider
| 18:59 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj Trochę zimno było , ale jak sam powiedziałeś :"teraz będzie tylko zimniej" :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa patrz