Kopczyn, Mielno

Piątek, 14 października 2011 | dodano: 14.10.2011

Pogoda z rana przepiękna więc pojechałem do Kopczyna na "barwy jesieni"

Najbarwniejsze drzewo Ignalina jeszcze się nie zabarwiło na całego

Muchomor

Na Ignalinie pojawiły się nowe znaki drogowe - całe szczęście mam pedały :P

Klucz żurawi

Kopczyn jak zwykle zachwyca widokami

Dojechałem do Wieńca i koniec słonecznej pogody... przyszły chmury...

Powrót do domu przez Mielno - pierwszy raz zawitałem w tych okolicach i za Mielnem po wjeździe w las musiałem jechać na czuja... o dziwo mimo zamotania udało się wyjechać tam gdzie planowałem - w Hucie Palędzkiej :)

Ten to się dopiero wymalował ;)

Kenhill
| 13:46 niedziela, 27 listopada 2011 | linkuj Fajna górka i kotek też ładny :D
Aga
| 20:23 poniedziałek, 17 października 2011 | linkuj kilka znalazłam na jesieni, ale dosłownie kilka... i kilka dorodnych prawdziwków, ale to pod działkami, musiało komuś po za płot grzybnie wywiać i nie zauważył nawet że za płotem w chaszczach ma grzyby :) poszłam z psem na spacer a odkryłam poletko prawdziwków hehe
anetkas
| 07:58 poniedziałek, 17 października 2011 | linkuj no z słynnym kluczem żurawi :P ja byłam na grzybach w zeszłym tygodniu i z godzinkę pochodziłam nie było dosłownie nic. a było po deszczu, wiec raczej juz nie bedzie, ale na szczeście moj pokemon ze wschodu zadbał o grzybki dla rodziny i mamy dużo suszonych :D:D
| 10:55 niedziela, 16 października 2011 | linkuj grigor86 - tam w Puszczy Zielonce to pewno pełno tych quadowców i crossowców - u mnie w sumie się nie spotyka ich, więc aż jestem w szoku że postawili te znaki.

Niewe - nawet nie miałem o tym pojęcia, ale na Wikipedii trochę się dokształciłem :P

anetkas - z czym się Tobie klucz żurawii kojarzy?

agenciara - niestety początek jesieni bardzo suchy to grzyby nie chcą rosnąć
keramp
| 17:28 piątek, 14 października 2011 | linkuj Znaki znakami a życie swoimi torami i oby nas te jełopy nie rozjechały.
Zdrówoka
Aga
| 17:13 piątek, 14 października 2011 | linkuj za fotki dzię-ku-je-my! :-)))
Pogoda wprost idealna na robienie zdjęć :)
Ale z grzybami to kiepsko w tym roku co nie :(
anetkas
| 17:02 piątek, 14 października 2011 | linkuj Dobrze, że nie zabrałeś tego kota, bo mi się nie podoba. Taki ma pyszczek za bardzo kolorowy, ale możesz jeszcze pojeździć może bedzie mniej umalowany jakiś w tych Twoich dziczach... a klucz żurawi to z jednym mi się tylko kojarzy ahahhahah:)
muuuuah pozdrowienia mrrrrr:*** :D
pr0zak
| 16:36 piątek, 14 października 2011 | linkuj Pogodę masz super, co do tych znaków powinno ich być dużo więcej.
kkkrajek18-remov
| 14:07 piątek, 14 października 2011 | linkuj Wg. mnie w lasach powinien być zakaz poruszania się czymkolwiek napędzanym spalinowo,oprócz pojazdów uprzywilejowanych, ale w Polsce ciężko byłoby o taką reformę. A foty jak już przedmówcy wspomnieli zajebiste :)
WuJekG
| 12:14 piątek, 14 października 2011 | linkuj No ja pierdzielę, a u mnie pada...
Piękna jesień, ładne zdjęcia :)
Niewe
| 12:01 piątek, 14 października 2011 | linkuj To nie KOTEK, lecz KOTKA. Umaszczenie "tricolor" mają tylko kocie panny.
Choć oczywiście od tej reguły zdarzają się wyjątki ;)
Pozdrawiam.
| 11:23 piątek, 14 października 2011 | linkuj Ale zajebiste zdjęcia! Z tymi znakami to najlepszy zakaz jaki mógł powstać! Tymi kładami i krosówkami to na Saharę wyp...ć a nie do lasu, gdzie spokój i cisza ma być! Szkoda, że w Puszczy Zielonka na to jeszcze nie wpadli! Kotek super.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lkazd