Rękawczyn

Środa, 10 sierpnia 2011 | dodano: 10.08.2011

Do Rękawczyna do doliny w lesie. Posiedzieć chciałem w ambonie ale tak szybko z niej wyszedłem jak wszedłem - w środku okazało się że jest gniazdo os.
Później puściłem się nieznaną drogą przez las w efekcie czego tak się zakręciłem że przez dłuższy czas nie potrafiłem wydostać się z lasu.
Powrót do domu pod cholernie silny wmordewind. :/

| 20:40 poniedziałek, 22 sierpnia 2011 | linkuj nataliza - nawet przewodnikowi zdarzy się pobładzić :P

matisliswider - to moje nie Twoje :P
trasa | 15:12 poniedziałek, 22 sierpnia 2011 | linkuj osy uwielbiaja taki zolcien koszulkowy
matisliswider
| 08:03 czwartek, 11 sierpnia 2011 | linkuj o moja bluza :P?
nataliza
| 20:12 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj ...błądzenie... niesamowita historia :) jeszcze się z tym u Ciebie nie spotkałam :) to zawsze Ty byłeś przewodnikiem rowerowych wypadów :)
Pozdrawiam
Anonimowy tchórz | 16:54 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj No juuuuuuż :) ale przecież wiesz, że tylko troszkę :) takim małym gamońkiem, mini mini :P -- po prostu nie mogłam się opanować, nie mogłam sobie wyobrazić jak Ty mogłeś się zgubić!! :) i tak jesteś najdzielniejszy ;*
| 15:38 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj Anetka - i jeszcze gamoniem mnie nazwałaś :P

jelon85 - tak daleko mnie zaniosło bo dojazd miałem z wiatrem i jakoś podejrzanie lekko się jechało ;)
| 15:01 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj Niezły kawałek drogi przejechałeś w takich warunkach, ja dzisiaj też tylko po lesie śmigałem...
Anetka | 14:30 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj :):):):):):):):):)
a ja zła kobieta zamiast usiąść i płakać to się z Ciebie śmiałam, ale tylko troszkę :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edzaw