Miasto / Witkowo przez Niechanowo... z Anetką

Sobota, 6 sierpnia 2011 | dodano: 06.08.2011

Pierwsze wyjście na rower przed południem - duchota jak diabli... po 5 km odechciało mi się jeździć.
Po 15 wybrałem się do Niechanowa wyciągnąć na rower Anetkę... udało się :P Pojechaliśmy do Witkowa, pokręcić się po mieście. W drodzej powrotnej złapał nas deszcz z małą burzą więc trzeba było przeczekać pod drzewkiem. Później chwilę kręcenia po okolicach Niechanowa i późnym wieczorem powrót do domu.

Pałac w Niechanowie

Z Anetką... gdzieś na trasie

| 04:54 wtorek, 9 sierpnia 2011 | linkuj A jak jest znośnie to silny wiatr jest i tak cały czas tym biednym rowerzystom pod górkę...
rowerowaann
| 11:15 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj rzeczywiście, w upał nie jeździ się za fajnie. ale ta pogoda nas nie rozpieszcza- raz straszne upały, za minutę ulewy. co za lato ;p
pozdrawiam :)
| 09:39 niedziela, 7 sierpnia 2011 | linkuj kotek.... mhm :D

Wczoraj mi sie cholernie nie chciało jechać. w piatek spontaniczny wyjazd z ekipą do Mielna, spaliłem sie na plazy.. tak ze od pleców w dół skóra zjarana, wiec o rowerze nie ma mowy ;)
Anetka | 20:59 sobota, 6 sierpnia 2011 | linkuj "udało się":P w poniedziałek powtórka Kotek ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zybko