Skorzęcin, Przybrodzin, Powidz, Wiekowo

Czwartek, 23 czerwca 2011 | dodano: 23.06.2011

Postanowiłem dziś wybrać się szlakiem kurortów wypoczynkowych.

Na pierwszy ogień poszedł Skorzęcin - rozpoczęcie sezonu w pełni, ludzi dosyć sporo, ale nikogo znajomego nie spotkałem. "Polansowałem" się godzinkę żółwim tempem po uliczkach Skorzęcina...

i ruszyłem dalej...
kolejne miejsce to Przybrodzin... tutaj w sumie pustki

Lans cabrioletem po powidzkim ;)

Przystań jachtowa w Przybrodzinie

Następnie pojechałem do Powidza... najpierw na pierwszą plażę, później na kolejną, tam chwila lenistwa na trawce pod drzewkiem

Widok na Jezioro Powidzkie z pagórka

Na koniec wpadłem do Wiekowa w odwiedziny do kuzyna, który wypoczywał tam pod domkiem wraz z narzeczoną.

| 20:39 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj bobiko - bajzlu to jeszcze nie było... w miarę spokojnie było i miejsca na parkingu jeszcze wolne były.

agenciara - bo tu u mnie są Mazury :P Zdjęcia nie są prawie nic obrabiane... jedynie wykadrowane i trochę zagnę nieraz krzywą dla ciemnego koloru.
Aga
| 08:17 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj wprawiłeś się w obrabianiu zdjęć na medal :) Wyglądają jakbyś na mazury się wybrał :)
Maks
| 07:27 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj No widzę że powoli ludzi przybywa sezon urlopowy się rozpoczyna ;)
| 23:01 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj W skoju zawsze był bajzel pod koniec czerwca ;) zwłaszcza ze sezon tuz tuz ;) albo juz.
manfred
| 20:47 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj fajna traska, w moich okolicach dzisiaj pustki w kurortach ;D pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iewac