Góry 2011 (Kotlina Kłodzka) - dzień 4/5

Środa, 15 czerwca 2011 | dodano: 17.06.2011

Góry 2011 (Kotlina Kłodzka) - dzień 4/5

Zamek w Kamieniu Ząbkowickim... odwiedzimy go pod koniec dnia

Wjeżdżamy na Przełęcz Jaworową (707 m npm)... tak "nadajemy" że nie czujemy w ogóle zmęczenia i nie wiemy nawet kiedy tam wjechaliśmy. Później szybki zjazd w dół i lądujemy w Lądku Zdrój

Czas na psi,psi :P

W drodze na kolejną przełęcz - Przełęcz Lądecką (605 m npm)

Po wjeździe, zjeżdżamy do Javornika, gdzie kręcimy sie chwilę.

Wracamy do Polski i w Paczkowie zatrzymujemy się na jedzenie wybierając ciekawie brzmiącą potrawę o nazwie "Micha Mnicha".

Następnie udajemy się do Kamienia Ząbkowickiego przyjrzeć się tamtejszemu zamkowi. Obiekt robi wielkie wrażenie...

szkoda tylko, że nie da się wejść na teren zamku bo wygląda on bardzo klimatycznie

Wracamy na kwaterę, gdzie dopychamy się czereśniami Kazika...

Wieczorem jeszcze raz wychodzimy na rower pokręcić się po wałach zbiornika Topola... po niebie krążą groźnie wyglądające chmury, ale na szczęście ulewa nas nie złapała... wszystko poszło bokiem. Postraszyło jedynie chwilę silnym wiatrem.

Zbiornik Topola i w oddali Góra Borówkowa w Rychlebach

Trasa na mapie...

_

Kategoria Góry

| 19:05 niedziela, 19 czerwca 2011 | linkuj Matii - dzięki wielkie za miłe słowa. Już niedługo zapewne kolejne "ciekawostki" się pojawią... :)
rowerowaann
| 17:53 niedziela, 19 czerwca 2011 | linkuj zazdroszczę ;)
tomek80
| 20:31 piątek, 17 czerwca 2011 | linkuj Tak jak u natalizy i u ciebie co tu dużo pisać poprostu super wyprawa GRATULACJĘ :-)
Matii gkkg | 18:44 piątek, 17 czerwca 2011 | linkuj Czesc sebek... przeglądam,czytam podziwiam i zazdroszczę. Rewelacyjnie spędziłeś czas w pięknej okolicy - tylko pozazdrościć wycieczki, widoków ale przede wszystkim zdrowia i kondycji, no i towarzystwa ;) jesteś naprawdę ziommm;)
zawsze chętnie zaglądam na Twój "blog" dużo ciekawostek oj dużo;)

Pozdro
Matii
bartek9007
| 12:11 piątek, 17 czerwca 2011 | linkuj ekstra tereny, zdjecia jak zawsze ciekawe ;)
zawsze chcialem jechac w kotline klodzka jakos tam tak klimatycznie - zreszta nigdy tam nie bylem ;) moze kiedys sie uda ;)

pzdr

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa posob