Gołąbki / miasto (mała awaria)

Piątek, 29 kwietnia 2011 | dodano: 29.04.2011

Po obiedzie na Gołąbki popływać i poczytać gazetę na plaży.
Później wypad na miasto, który szybko się zakończył. Coś mi obcierało przy rowerze... po oględzinach okazało się że rozwaliła się opona - pękł oplot na kołnierzu, więc opona nadaje się tylko na śmietnik.

Szybka zmiana opony na sprawną (jak dobrze że są zapasy) i przy okazji zmieniłem też oponę na przodzie bo cały czas jeździłem na "zimówce"

Kumpel z pit-stop'u ;) Piękna ropucha zielona.

| 07:11 piątek, 6 maja 2011 | linkuj jelon85 - ja chyba na duży ciężar to nie wyglądam... te opony niestety tak już mają, zbyt słaby mają oplot (drugą już tak załatwiłem) i swoje też chyba zrobiła woda, której trochę pływało w oponie. Woda w jeziorze jest już ciepła (w każdym razie była taka tydzień temu ;) )

Anonimowa Ewcia - na fotorelację z morsowania zimą chyba będzie trzeba poczekać trochę dłużej... może jakieś 10 lat, gdyż narazie nie znam sposóbu w jaki sposób wejść w tak lodowatą wodę :P

nataliza - ropuch się gdzieś schował niestety... może oślepł bo za bardzo mu światłem po oczach waliłem :P
nataliza
| 18:59 środa, 4 maja 2011 | linkuj ...ja też chcę taką ropuchę zobaczyć :P
Anonimowy tchórz | 16:08 sobota, 30 kwietnia 2011 | linkuj hej maleńki :)
tak wiem ...kupe lat ;)
trzeba było tą żabcie pocałowywać ;p...kto wie...nie zbadane są wyroki boskie ;)
a co do Twoich kąpieli to wcale nie zdziwiło by mnie to gdybym w tym roku zobaczyła fotorelację gnieźnieńskich morsów z Tobą na czele ;p heheh cały Sebastian ...nie nadążysz ;) pozdrówki
| 06:36 sobota, 30 kwietnia 2011 | linkuj Za duży ciężar chyba przewoziłeś i opona się rozwaliła...z dnia na dzień woda robi się cieplejsza:)
| 05:28 sobota, 30 kwietnia 2011 | linkuj mogilniak - około 17 zajechałem na plażę, czyli gdzieś niedaleko się minęliśmy. Nie mogę Ciebie coś ostatnio z okna wypatrzeć.
mogilniak
| 22:15 piątek, 29 kwietnia 2011 | linkuj O której byłeś na Gołąbkach? Dzisiaj właśnie przez Gołąbki jechałem. Ok 16:19 byłem na plaży.
Karolina | 20:27 piątek, 29 kwietnia 2011 | linkuj oj...jaka śliczna żabcia:)
timo1990
| 20:18 piątek, 29 kwietnia 2011 | linkuj łoo jaka morówa. W takim razie nigdy ropuchy nie widziałem co najwyżej duże żaby.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciesc