Gniezno "Lidl"... z Mateuszem

Wtorek, 26 kwietnia 2011 | dodano: 26.04.2011

Do Gniezna do "Lidla" wraz z Mateuszem zobaczyć ofertę rowerową. Planowałem zakupić buty SPD i okulary, ale wyszedłem z niczym... jakość butów, okularów, koszulek, spodenek nie bardzo mi odpowiadała - takie dziwne, delikatne materiały były i wizualnie niezbyt ciekawie rzeczy się prezentowały.

Reklama 3D ;)

Z Mateuszem i Bolkiem przed katedrą gnieźnieńską ;)

W Gnieźnie przed katedrą © sebekfireman

Pajacowanie w skateparku

W drodze powrotnej trafiliśmy na pędzącego w kierunku Gniezna nowego BS'owicza - Grubytno.

Chlorek, fluorek oczojebny miał kolorek ;)

Na plaży w Jankowie Dolnym

Przeprawa rowerowa przez zalaną drogę

Wymysłowski kundel

tomek80
| 19:50 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj Niezły kawałek zalanej drogi był dobrze że udało się przejechać bez wywroty bo nie było by wesoło. Pomost w Jankowie to nie wygląda za dobrze, a nie długo już sezon tuż tuż
Karolina | 18:26 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj Sebuś nie jedz tyle bo mi pomost w Jankowie zarwałeś;)
kundelek wzrokiem wygląda na słodziachę...ale wolałabym się do niego nie zbliżać :)
ach te klaty...wypięte :D ale Boleś ma największa ( jest się do czego przytulić ) :D
rowerowa-ann | 14:05 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj ach, a ja sobie lidlowe ubrania na rower bardzo chwalę! może cienki materiał, ale bardzo wytrzymały ;)
pozdrawiam!
sebekfireman | 13:27 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj micor - były maszynki do łańcucha, wczoraj koło 9:30 z 5 szt. jeszcze było.
micor
| 12:28 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj Patrzyłeś czasami czy były maszynki do łańcucha? Przed chwilą byłem i na pytanie czy jeszcze są pani zrobiła wielkie oczy ze zdziwienia :)
Anonimowa agenciara | 12:21 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj Material ekstremalnie cienki ale jak ma chronic przed ulewnym letnim deszczem to bedzie ok po zwinieciu jest zarabiscie malutka nawet na spacer z psem fajna w deszcz... byleby teraz skutecznie przed nim chronila :-)
| 08:12 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj jelon85 - dokładnie za dużo nie straciłeś, ale zawsze możesz jeszcze odwiedzić bo towar nie schodził tak szybko jak poprzednio. W Biedronce od wczoraj są fajne koszulki i spodenki.

nataliza - błota na szczęście tam nie było... dno twarde, a w połowie drogi zawahanie spowodowane głębokością wody i pedały za mocno w nogi zaczęły się wbijać :P

bobiko - te obecne okulary to na tandetne wyglądają... nie podobał mi się materiał oprawek i praca zawiasów. Szkła pewno są OK.

agenciara - wystraszysz się jak dotkniesz materiału :P
Aga
| 07:44 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj ojej, ta białoróżowa kurtka rowerowa w lidlu jest śliczna :-)
kilka lat temu kupiłam tam spodnie jesienne rowerowe i trzymają do dzisiaj, mają się świetnie :-) a kurtkę zgubiłam na kamieniołomie w piechcinie hehe chyba lecę do lidla zobaczyć tą kurtkę, za tą cenę.... :D
| 22:31 wtorek, 26 kwietnia 2011 | linkuj E tam. Ja mam okulary z lidla (co prawda z niemieckiego:P) i powiedzmy prezentują się porzadnie - na pewno o niebo lepsze niż te inne chinskie tandetne okulareczki ;-)

i podobnie jak Nataliza, tez liczyłem na wielkie **jep** xD
nataliza
| 21:57 wtorek, 26 kwietnia 2011 | linkuj Chlorek, fluorek-jest śliczny. Co do przejazdu przez zalaną drogę , to liczyłam na jakąś wywrotkę w błoto :P w połowie drogi już coś tam prawie prawie było...
| 21:04 wtorek, 26 kwietnia 2011 | linkuj Widzę, że odwiedziliście LIDL'a... ja miałem po robocie wpaść i zapomniałem a z tego co napisałeś to za wiele nie straciłem na szczęście:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emsie