Z pracy / Gołąbki

Czwartek, 21 kwietnia 2011 | dodano: 21.04.2011

Rano powrót z pracy, a później na Gołąbki podrzemać w promieniach słońca na plaży po ciężkiej służbie i rozpocząć sezon kąpieli jeziorowych...

| 18:08 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj jelon85 - szkoda było marnować taką piękną pogodę na odsypianie w domu

matisliswider - zapraszam w takim razie jutro :P Dzisiaj już woda wypas - całe 10 minut pływałem.

plusz
| 11:15 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj Wow! Szacunek - ja w ocieplanych woderach się trzęsę z zimna ;) Pozdrawiam, D.
matisliswider
| 10:54 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj Nie wierze... Zdjęcie pewnie zeszło roczne :P
| 21:20 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj HM.. ty to masz zdrowie ;-)... i wiemy skąd to się bierze :)))
| 21:16 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj widzę, że jednak nie wytrzymałeś i już dzisiaj po ciężkiej pracy musiałeś się zrelaksować w chłodnej wodzie:)
Karolina | 19:58 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj pewnie że rozgrzewa taki widok...ale jeszcze bardziej rozgrzewa jak warstwy znikają powoli...odkrywając tajemnice:)
| 19:46 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj vanhelsing - w wodzie trochę zimno jest, ale nie traktuję tego jako coś strasznego... zimą bywa nieraz dużo gorzej :P
| 19:41 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj agenciara - o tym przekwitaniu słyszałem i nawet ostatnio dyskutowałem na ten temat z kilkoma osobami, gdyż wg mnie to się kompletnie kupy nie trzyma - już prędzej to może woda zaszkodzić latem. Od kilkunastu lat zaczynam sezon kąpielowy w kwietniu i jakoś nigdy woda mi nie zaszkodziła.

keramp - w kwietniu wejść do wody to nie problem... zacisnąć zęby, przetrwać zanurzenie i kłucie "szpilek", a później jest całkiem przyjemnie... tak trochę inaczej niż latem.

Karolina - no patrz, a ja myślałem że prawie nagi facet bardziej rozgrzewa kobiety ;)
vanhelsing
| 19:41 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj To ja specjalnie w ciepłe kraje wylatuje co chwilę, żeby się pokąpać, a Ty już u nas się kąpiesz. No masakra, od 3 lat jak wchodzę do Ciebie na bloga to zawsze się nie mogę nadziwić, że Ci nie zimno :P
Karolina | 18:16 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Brrr...Sebek :D jak patrzę na Ciebie w tej wodzie to zimno mi się robi :D
keramp
| 17:22 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Sebek... normalnie pełen podziw, no chopie masz ... jak berety. Jednak po tej kąpieli zapewne były znacznie mniejsze ;) Domyślam się że termos z herbata z dodatkiem miałeś ;)
Zdrówka
Aga
| 16:39 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj a ja się martwiłam że dwa tygodnie temu za szybko psu rozpoczynam sezon kąpielowy ;-) bo zawsze słyszałam że można się kąpać jak woda przekwitnie hmmmm słyszałeś o czymś takim?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa edenz