Miasto... nowy amor

Wtorek, 12 kwietnia 2011 | dodano: 12.04.2011

Operacja na nowym nabytku... za długą miał szyję ;)

Kilkadziesiąt puknięć młotkiem, odkręcenie paru śrubek, nasmarowanie tego i owego, skręcenie... i nowy nabytek założony. Oczywiście ponownie jest to Suntour XCR 100 mm, tym razem w kolorze białym i bez blokady, której w sumie używałem bardzo rzadko więc spokojnie obejdę się bez niej.

Stary Suntour XCR po 24204 km pracy odchodzi na zasłużoną emeryturę, chociaż jest jeszcze w pełni sprawny i pracuje całkiem dobrze, ale w porównaniu do nowego czuć dosyć sporą różnicę w charakterze pracy. Przyda się jak zdecyduję się na składanie zimówki.

| 05:34 środa, 13 kwietnia 2011 | linkuj Sebekfireman mogłeś wykorzystać sprzęt w robocie i ładnie LUKASEM byś obrobił wszystko:)
matisliswider
| 21:43 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj dobra dobra ... ściana do malowania, puszka do wyrzucenia , amor do zimówki ...
Karolina | 20:25 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj ale długa szyja jest fajna :x
fajne iskiereczki :D
| 19:54 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj bobiko - no cóż... trzeba sobie radzić jakoś nie mając warsztatu :P
| 18:23 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj ale zeby w domu maszynerią szaleć?
| 17:31 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj Hehe - to nie mój izotonik. Sąsiad kiedyś tam porzucił i tak sobie stoi.
ASTON86
| 17:20 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj Fajnie się prezentuje. Widzę, że nie tylko ja sięgam po izotoniki podczas grzebania przy rowerze ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa namio