Mogilno

Poniedziałek, 24 stycznia 2011 | dodano: 24.01.2011

Do Mogilna przez Wydartowo, Chabsko zobaczyć jak wysoka woda z normalnego parku zrobiła "park wodny" - w sumie to nie jest źle - troszkę podtopiło tylko jedną część parku, przyjdzie mróz większy to będzie fajne lodowisko...

"Park wodny"

Poziom Jeziora Mogileńskiego i rzeczka wpływająca nieźle się podniosły...

Powrót do domu przez Żabno, Popielewo.

Na żelaźniaku w Żabnie

Woda, lód... i ziemia...

| 22:00 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj Widzę sebekfireman, że znalazłeś sobie dobre miejsce na łyżwy:)
Karolina | 20:33 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj ech...masakra z tymi wodami się dzieje, ale wizja lodowiska baaardzo mi się podoba

ostatnie foto - bajeeerrrr :)
sikorski33
| 17:29 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj Fajne fotki a szczególnie ta na żelażniaku:)
| 16:42 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj vanhelsing - jakby mnie jutro do pracy nie ciągnęli to bym pewno tam jutro wylądował z łyżwami, dzisiaj jeszcze lód nie wytrzymywał tam mojego ciężaru.

Dynio - most jest na nieczynnej już trasie kolejowej, więc nie ma co remontować... chociaż zdarza się że spotyka się na tej trasie szynowego Fiata 126p lub rower szynowy.

kundello21 - ojjj kopać jak jest woda to nie zazdroszczę
kundello21
| 16:05 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj Ale ciekawie wyszło:)

pamiętam, tamtej zimy przy pewnej ulicy w moim mieście pękła rura, a że były to święta, to zrobiło sie super lodowisko. Gorzej gdy przyszło robotnikom dokopać sie do rury...
kkkrajek18-remov
| 15:31 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj 2 ostatnie zdjęcia są świetne :)
Dynio
| 15:03 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj Fajny most jeśli czynny-użytkowany to dobrze by było jakby go PKP odnowiło.
vanhelsing
| 14:23 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj Atrakcja fajna, będzie tafla jak na normalnym lodowisku :) I ten slalom między ławkami.. :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa owduz