Ostatni wyjazd w tym roku... podsumowanie sezonu 2010

Ilość wyjazdów : 290 razy
Średni dystans wyjazdu : 25,80 km
Średnia prędkość w sezonie : 19,00 km/h
Najdłuższa wycieczka : 317,52 km (Trzemeszno - Kołobrzeg)
Ilość wyjazdów powyżej 100 km : 15 razy
Ilość wyjazdów powyżej 150 km : 2 razy
Ilość wyjazdów powyżej 200 km : 2 razy
Ilość wypadków : 1 (niegroźny upadek)
Sezon 2010 nie zaliczam do zbyt udanych, gdyż nie udało się zrealizować
sporej ilości planów - często z powodów lenistwa, braku towarzystwa, jak i warunków pogodowych, które w tym roku były dosyć trudne. Mimo wszystko udało się zorganizować kilka ciekawych wyjazdów w góry i nad morze, udało się także odwiedzić Czechów jak i pierwszy raz jeździć w Niemczech. Pobiłem jeden osobisty rekord - najwięcej kilometrów w 1 dzień (317,52 km). Sprzęt spisywał się przez cały sezon znakomicie - brak jakichkolwiek awarii, dętka przebita tylko 2 razy z przodu. Startów w zawodach w tym roku nie zaliczyłem.

Ciekawsze wyjazdy w tym sezonie które miło wspominam to:
- Włocławek, Toruń (maj 2010)
- całonocne szwędanie (czerwiec 2010)
- Wyspa Wolin, Niemcy (czerwiec 2010)
- Wielka woda na Warcie (czerwiec 2010)
- Nad Morze Bałtyckie w 1 noc - Kołobrzeg (lipiec 2010)
- Ziemia Brumowska i Wałbrzyska (październik 2010)

Fotopodsumowanie

-----------------------------------------------------------------

Ostatni raz w tym roku na rower wyciągnął mnie dźwięk motocykla.
Zajeżdżam nad Jezioro Kościelne, a tam... trenuje żużlowiec Startu Gniezno "Lisek".

ja też tak potrafię ;)

I tym żużlowym akcentem zamykam sezon 2010.
Wszystkim odwiedzającym bloga życzę wszystkiego najlepszego w nadchodzącym roku!!!

sieq
| 15:41 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj Świetne fotopodsumowanie. Pozdrawiam.
vanhelsing
| 22:02 sobota, 1 stycznia 2011 | linkuj Gratuluję zakończenia roku, podoba mi się to zdjęciowe podsumowanie.
Życzę wielu niezapomnianych wyjazdów w nowym roku !
| 11:57 sobota, 1 stycznia 2011 | linkuj 2010 rok był cholernie trudny pod względem warunków atmosferycznych - mimo krótkiego az gorącego lata, to przewaga deszczowych dni była ogromna, czego efektem były i są powodzie / podtopienia.

Tak czy siak Sebku, ważne ze obyło się bez poważniejszych kontuzji czy wypadków. :)

powodzenia w tym roku!

ps: zdjęcia ;-)
Anonimowy tchórz | 01:56 sobota, 1 stycznia 2011 | linkuj Wszystkiego dobrego !!
Aga
| 17:12 piątek, 31 grudnia 2010 | linkuj :) widzę że czujesz niedosyt dlatego w 2011 życzę aby rzeczywiście zebrała się ekipa z którą można góry kraść :) Powodzenia w przyszłym roku!!!!
I zapraszam kolejny raz na BikeOrient! :D
Karolina | 16:15 piątek, 31 grudnia 2010 | linkuj Ja również dołączam się do grt:) i czekam na kolejny rok z niecierpliwością:)
wszystkiego naj....w Nowym Roku :-*
sikorski33
| 15:55 piątek, 31 grudnia 2010 | linkuj Moje gratulacje za przejechane km.Pozdrawiam i życzę udanego Nowego Roku:) Fajne fotopodsumowanie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ceobi