Pasieka

Wtorek, 21 grudnia 2010 | dodano: 21.12.2010

Rundka Niewolno - Pasieka - Rudki.

Za miastem krajobrazy tundrowe...

Wiatrak na Pasiece stoi już od dobrych kilku miesięcy, a ja dopiero dzisiaj pierwszy raz pod nim stanąłem.

matisliswider | 10:15 poniedziałek, 27 grudnia 2010 | linkuj Chyba znudziło im sie czekać i wymarzli

;)
amatorzy po prostu:P
Anonimowy tchórz | 10:53 czwartek, 23 grudnia 2010 | linkuj Sebastian
życzę Tobie zdrowych,spokojnych i wesołych Świąt spędzonych w rodzinnym gronie ...chociaż wydaje mi się zapewne wolałbyś je spędzić inaczej hehhe ... ale...
a w najblizszym roku aby spełniły się Twoje marzenia ...ale te najbardziej upragnione ,skryte,te których sam nie jesteś w stanie zrealizować i o których nie mówisz głośno ...
siły i wiary...wiary w to że Ci się uda...
Ale przede wszystkim więcej takich ludzi wokół siebie którzy wierzą w Ciebie...na których możesz liczyć i polegać !!!!Którzy Cię nie zawiodą !!
... a to co robisz i realizujesz abyś kontynuował z takim samym zacięciem...
Wszystkiego naj...indywidualny indywidualisto ;)
Karolina | 18:55 wtorek, 21 grudnia 2010 | linkuj I taką zimę właśnie kocham: mrozi, biało, drzewka oszronione a zza chmurki przedziera się słonko...
widoki piękne :) proszę o więcej :D bo apetyt rośnie w miarę ...patrzenia :D
sikorski33
| 18:10 wtorek, 21 grudnia 2010 | linkuj Widoki śliczne:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iecee