Kopczyn

Piątek, 15 października 2010 | dodano: 15.10.2010

Do Kopczyna zobaczyć jak jesień ubarwiła las bukowy.

Las bukowy już chwyta powoli barwy jesieni.

W lesie po ostatniej wycince zrobił się niezły porządek...

Później opalanie na łące nad Jeziorem Wieniec

"Barwne drzewko" na Ignalinie

| 10:49 środa, 20 października 2010 | linkuj robix75 - na dniach powinny już barwy zagościć tam na całego. Ten ryk pił to chyba tylko czasowy - widzę że niezłe porządki tam robią. Ja miałem to szczęście że akurat prace leśne nie były tam prowadzone.
robix75
| 08:41 wtorek, 19 października 2010 | linkuj widzę i słyszę że sporo już osób wypatrzyło ten bukowy las , sam też tam często się pojawiam i własnie czekam aż "barwy jesieni" na dobre tam zagoszczą , szkoda że tak często słychać tam ryk pił spalinowych...
Karolina | 19:08 piątek, 15 października 2010 | linkuj uwielbiam jesień za te barwy...
a Ciebie za to że te barwy tak pięknie uchwycasz:)
Anonimowy Arnoldzik | 18:51 piątek, 15 października 2010 | linkuj Jezioro Wieniec... hmmm i te podjazdy... To były czasy, a w tym roku nawet tam nie zajrzałem :(
Pozdrowerek ;)
Maks
| 18:50 piątek, 15 października 2010 | linkuj Fajne fotki super ujęcia ;)
Aga
| 17:41 piątek, 15 października 2010 | linkuj szalejesz z fotami :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa accza