Akcja "Kurier", Dolina Rzeki Gąsawki

Środa, 22 września 2010 | dodano: 22.09.2010

Rano z pracy wziąłem od dziewczyn kilka listów, które miały służyć jako motywacja do jazdy i zmuszony listami ruszyłem w trasę - najpierw do burmistrza, później do dyrektora fabryki, a na koniec do Nadleśniczego z Gołąbek - niestety ostatni punkt okazał się trudniejszy niż sobie to wyobrażałem - miałem wizję że to blisko, a tubylcy uświadomili mnie że są drugie Gołąbki położone znacznie dalej - w sumie to podobno to ta sama miejscowość z tym że jedna część leży w województwie wielkopolskim, a druga jej część leży w województwie kujawsko-pomorskim i żeby przejechać z jednej części do drugiej trzeba zrobić ponad 10 km, przejeżdżając przy okazji przez kilka innych wsi. Nie tylko mnie ta sytuacja zakręciła, gdyż będąc w drugich Gołąbkach trafiłem na kierowcę ciężarówki, usilnie szukającego baru, który znajdował się w pierwszych Gołąbkach.
Po wykonaniu akcji "Kurier" pojechałem do Doliny Rzeki Gąsawki.

Padalce dzisiaj coś kiepskie psychicznie - ogółem 3 sztuki rzuciły mi się pod koła, w tym jeden niestety z powodzeniem... ale chyba przeżył.

Nad Jeziorem Oćwieckim

A ten potwór (Zootoca vivipara) zaatakował mnie podczas leniuchowania na plaży w Gołąbkach

| 06:52 niedziela, 26 września 2010 | linkuj Dziękować :)

Kajman - kot jak kot, ale ostatnio jednego Bikestatowicza gęsi znokautowały

Bobiko - raz po raz fajnie zabawić się w listonosza ;)

Mogilniak - z rejonem Gołąbek to ogólnie jest pomieszane - z interwencjami ratowniczymi też są problemy bo np. na drodze do Gołąbek kilka razy zmienia się województwo - raz jesteś w jednym, za kilkaset metrów w drugim, a później wracasz ponownie do wielkopolski
rowerowa-ann | 19:31 sobota, 25 września 2010 | linkuj robisz niesamowite zdjęcia.
pozdrawiam.
tomek80
| 17:05 sobota, 25 września 2010 | linkuj super zdjęcia :-)
Anonimowy Arnoldzik | 16:15 piątek, 24 września 2010 | linkuj Nie no Sebek fotki zajebi ... świetne :)))
mogilniak
| 20:54 środa, 22 września 2010 | linkuj Mi się dzisiaj zaskrońce rzucały, 2 sztuki, ale im się udało. Jednak widziałem na drodze sporo takich, którym się nie udało.
heh tych Gołąbek w okolicy jest od groma. Faktycznie Nadleśnictwo, a te plażowe Gołąbki to zupełnie różne miejsca :) 2 lata temu ojciec samochodem między nimi 3h krążył zanim znalazł te Gołąbki, o które mu chodziło :)
| 20:31 środa, 22 września 2010 | linkuj rowerowa poczta? :>
Kajman
| 20:21 środa, 22 września 2010 | linkuj Kurcze, to mi przypomniało jak w sierpniu zaatakował mnie kot. Rozpędził się i z byka załadował w przednie koło!!!
niradhara
| 18:39 środa, 22 września 2010 | linkuj Cudowny potworek :)
gabcio328
| 17:35 środa, 22 września 2010 | linkuj Rewelacyjne zdjęcia!:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa znejt