Wał Wydartowski... deszczowa klątwa

Sobota, 28 sierpnia 2010 | dodano: 28.08.2010

Miało być dzisiaj pierwsze sierpniowe 50 km (kiepsko mi ostatnio coś idzie jeżdżenie, focenie itd.), pogoda przez pół dni słoneczna i taka utrzymała się do mojego wyjścia na rower - przejechałem jakieś 10 metrów, a tu się rozpadało (od kilku dni ciągle tak mam).

Po chwili przestało padać, więc ruszyłem dalej. Nie ujechałem 4 km i ponownie deszcz - tym razem dłuższy postój pod drzewem i decyzja że 50 dziś nie będzie - pokręcę się tylko po Wale Wydartowskim.

Przestało padać, ruszyłem dalej. Zajechałem do Dębna i znowu deszcz - tym razem postój w lesie... przy okazji znalazłem pierwsze w tym roku grzyby.

Wyjechałem z lasu, a tu co za widok... chmurzysko chce sobie ze mną pogadać ;)

Zjazd kwiecistymi łąkami w dolinę

i po chwili znowu mnie deszcz dopada - stoję kilka minut pod drzewem, przestaje padać. Ruszam najdłuższym podjazdem terenowym do góry (woda nim spływa więc jest błotniście i ślisko), wjeżdżam na samą górę i znowu deszcz - czekam pod drzewem z nudów dziubiąc paskudną kukurydzę.

Przestało padać więc jadę zobaczyć na punkt widokowy w Dusznie - widoki dzisiaj całkiem ciekawe...

Anonimowy tchórz | 20:03 środa, 1 września 2010 | linkuj piękne zdjęcia... ale myślę że trochę Ci się zeszczuplało :(
Karolina | 17:03 wtorek, 31 sierpnia 2010 | linkuj co racja to racja pogoda jest do d...:D
piękna tęcza:) dziś ja miałam okazję takową podziwiać :)
" rozmowa z niebem.." zajedwabista:) mam nadzieję że się dogadaliście i pogoda będzie już dużo ładniejsza:)
| 20:30 sobota, 28 sierpnia 2010 | linkuj Widać chmurzysko rozmowne, bo gęba się jej nie zamykała i aż promieniuje...
Kajman
| 19:39 sobota, 28 sierpnia 2010 | linkuj Tak, tych grzybów ostatnimi czasy jest wysyp:)
niradhara
| 19:04 sobota, 28 sierpnia 2010 | linkuj Twoja rozmowa z chmurą powaliła mnie na kolana ;)
Pozdrawiam :)
devilek
| 18:58 sobota, 28 sierpnia 2010 | linkuj Ekstra fotki ;)

A pogoda to faktycznie nie rozpieszcza.

Pozdrawiam.
jatylkopobulki
| 18:58 sobota, 28 sierpnia 2010 | linkuj Fajna koszulka i fajne foty. Masz szczęście mieszkać w okolicy o niezwykłej urodzie. I świetne pomysły na fotki :)
pozdrawiam i mam nadzieję, że do zobaczenia :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ykows