Z pracy... Skoda Maraton MTB Gniezno 2010 - jako obserwator

Niedziela, 18 lipca 2010 | dodano: 18.07.2010

Miałem dzisiaj wystartować w maratonie niestety w pracy miałem bardzo ciężki dzień i noc, więc po tak małej ilości snu i zmęczeniu zrezygnowałem ze startu. Jeszcze pogoda od rana była paskudna - zimno i deszcz, że zastanawiałem się czy wytrwam jako obserwator do czasu startu. Oczekując pod drzewkiem poznałem przypadkiem Bloom'a.

Przed startem...

I poooooszliiiiii.....

Peleton przejechał to pojechałem na trasę w ciekawsze miejsca. Ogólnie czas miło upływał bo co chwila kogoś się spotykało z kim się pogadało - a to jakieś dziadki, dzieciaki, ratowniczki medyczne i znajomych...

Ogólnie jak pokręciłem się po trasie to zacząłem żałować że nie wystartowałem bo czułem się dość dobrze i pogoda zrobiła się znakomita na ściganie, a po sprawdzeniu wyników widzę że zanosiło się na dobry wynik.

Więcej moich zdjęć z maratonu : TUTAJ

Maks
| 21:05 niedziela, 18 lipca 2010 | linkuj Znam ten ból jak człowiek nie wystartuje to żałuje ;)
bloom
| 20:40 niedziela, 18 lipca 2010 | linkuj Heh ciekawe było to spotkanie :D prawie jak przeznaczenie xd
Aga
| 20:13 niedziela, 18 lipca 2010 | linkuj jak sobie pomyślę co to była za anomalia pogodowa w nocy to się już nie dziwuję i domyślam się dlaczego nie miałeś ochoty myśleć o starcie.
jedynie komu się podobała ta pogoda to Nazgulowi, bo podobno obserwował sobie błyski na niebie kiedy ja trzymałam nos pod kołdrą ze strachu :D
nieźle chłopaki pociskają na tym podjeździe, aż zachciało mi się wsiąść na rower :))
niradhara
| 19:14 niedziela, 18 lipca 2010 | linkuj Chyba trochę sobie wszyscy lubimy narzekać - jak upał to źle, a jak deszcz i to niedobrze ;) Dziś rano marudziłam, że duszno i gorąco. Przeszła burza i teraz narzekam, że mi zimno :D
Serdecznie pozdrawiam :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa owduz