Gniezno

Wtorek, 20 kwietnia 2010 | dodano: 21.04.2010

Wypad do Gniezna w celu objazdu trasy wyścigu "Cross-Country Gniezno", który odbędzie się 3 maja 2010. Ślad trasy wgrałem do GPSa i w sumie nic z objazdu nie wyszło, gdyż coś nie tak z tym śladem było - co chwila się gubiłem lub ślad wskazywał drogę przez krzaki.

Nad Jeziorem Jelonek w Gnieźnie

Obserwując budowę gniazda przez łabędzie nad Jeziorem Winiary, spotkała mnie bardzo miła sytuacja. Pewien Pan przechodzący obok mnie zatrzymał się, popatrzył na mnie i podszedł pytając się czy mam na imię Sebastian. Okazało się że regularnie odwiedza moje strony internetowe i również sporo jeździ na wycieczki rowerowe.

Nie ma to jak praca zespołowa

Gdzieś w lesie.

Ogólnie to odczuwam ostatnio znużenie swoją okolicą. Siedzę nad mapą wiele czasu i nie ma już za bardzo gdzie jeździć bo prawie wszędzie już w okolicy byłem. Przydałoby się na rok wyprowadzić kilkaset kilometrów dalej w nowe okolice... ale niestety mało to realne.

Anonimowy tchórz | 18:30 środa, 21 kwietnia 2010 | linkuj Panowie :)... wtedy wystarczy dać kobiecie na nową kieckę ;) ...i macie całyyyyyyyyy dzień dla siebie :)
| 17:28 środa, 21 kwietnia 2010 | linkuj Bobiko - Regio to zwykły osobowy, a InterRegio to pospieszny osobowy :) Moje okolice też mógłbyś kiedyś odwiedzić bo chyba Ciebie tu jeszcze nigdy nie było ;)

daVe - no tylko później kobieta nie będzie pozwalała na rower wychodzić tylko jej będzie trzeba czas poświęcać... a tu nowe rejony na odkrycie będą czekały ;)
daVe
| 16:32 środa, 21 kwietnia 2010 | linkuj Ktoś dobrze powiedział: kobietę w drugiej części Polski trzeba sobie znaleźć ;p

PS Też o tym myślę czasami ;)
| 13:39 środa, 21 kwietnia 2010 | linkuj Regio? a to nie jest to samo co InterRegio? ;-). wiem. ja jeszcze mam sporo do zwiedzania, zwłaszcza na zachód czyli środa wlkp, zaniemysl Rogalin czy okolice POznania... :D jeszcze sporo przede mną :P
Anonimowy tchórz | 11:21 środa, 21 kwietnia 2010 | linkuj heheh to trzeba dziewczynę z innego regionu poszukać np.Lublin ;) i problem z głowy ;P
| 10:56 środa, 21 kwietnia 2010 | linkuj bobiko - raz po raz tak robię że wskakuję z rowerem w pociąg (wolę Regio nie IR) i jadę gdzieś w Polskę - tylko u mnie weekendy odpadają, gdyż zazwyczaj w któryś dzień weekendowy pracuję - więcej wolnego mam w dni powszednie. Żerków, Pyzdry już odwiedzałem, ale na pewno się jeszcze kiedyś tam wybiorę.

Kajman - ciężko jest urozmaicać jak większością dróg już się tyle razy jechało że już nic tam nie zaskoczy - i do tego jeszcze często jest płasko, przez pola i z wmordewindem ;)
Kajman
| 10:33 środa, 21 kwietnia 2010 | linkuj Trasy w okolicy można jakoś urozmaicać:)
| 10:04 środa, 21 kwietnia 2010 | linkuj ja mam propozycje ;-) brać rower w IR i jechać gdzieś na weekend i pobujac.. i tak 2x w miesiącu. czemu nie.

no i zapraszam do siebie. ;-) na Jarocin Żerków czy nawet za Pyzdry w kierunku Konina
siwiutki
| 08:40 środa, 21 kwietnia 2010 | linkuj Powiem Ci, że taka przeprowadzka dobrze robi :)
mogilniak
| 08:10 środa, 21 kwietnia 2010 | linkuj Piękny widok z tymi łąbędziami!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylisz