Wał Wydartowski

Wtorek, 23 lutego 2010 | dodano: 23.02.2010

Wypad na Wał Wydartowski przetestować nową zabawkę. Miałem sobie pojeździć trochę w nocy przy świetle księżyca, ale w drodze powrotnej rozpadało się więc wróciłem do domu.

Nowa zabawka, którą udało mi się kupić w niesamowitej cenie na Allegro. Garmin Legend HCX z kartą 2 GB, oryginalnym uchwytem na rower i gwarancją ważną jeszcze przez 2,5 roku udało mi się zakupić za śmieszną cenę 400 zł.
Mojego starego Garmina Foretrex 101 wystawię zapewne niedługo na sprzedaż.

Na Wale Wydartowskim... śniegu coraz mniej :)

Karolina | 16:45 czwartek, 25 lutego 2010 | linkuj Niech ta zima idzie precz bo się zbrzydło na nią patrzeć :D
niradhara
| 17:33 środa, 24 lutego 2010 | linkuj Rzeczywiście, szczęściarz z Ciebie :)
jOzzy | 10:20 środa, 24 lutego 2010 | linkuj Ty to masz szczęście :)
mogilniak
| 07:37 środa, 24 lutego 2010 | linkuj Ale fajne cudo!!

Rzeczywiście ten błotnik niezły sobie sprawiłeś :)
| 20:53 wtorek, 23 lutego 2010 | linkuj Się zobaczy czy będę zadowolony... ogólnie to mam pewne obawy do serii Etrex - dochodzę do wniosku że jakiś mało rozgarnięty człowiek to projektował no chyba że te rzeczy co mi się nie podobają są zrobione celowo żeby się z czasem zepsuły.
fredziomf
| 20:03 wtorek, 23 lutego 2010 | linkuj Dobry sprzęt w super cenie, na pewno będziesz zadowolony. Ja zastanawiałem się nad Legendem lub Vistą, a wylądowałem z rowerowym Edge.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iodty