VIII Zimowy Bieg Trzech Jezior

Sobota, 20 lutego 2010 | dodano: 20.02.2010

Standardowo jak co roku wybrałem się popatrzyć co się dzieje na "Zimowym Biegu Trzech Jezior". Wypad w towarzystwie Tomka. Pogoda masakra - cały śnieg topnieje więc wszystko pływa... przed wyjazdem chciałem zamontować błotnik, ale niestety podczas montażu pękła obejma, więc zamontowałem bagażnik i nałożyłem na niego torbę foliową... i jest wypas błotnik :)

Krótki klip video z biegu

Podstawa to rozgrzewka... :)

Przed startem

Gdzieś na 13 km biegu

Musiałem i ja spróbować swoich sił i przebiegłem się... jakieś 20 metrów ;)

Warunki do jazdy okropne... lepiej przesiąść się na łódkę ;) Dobrze że miałem "błotnik" bo przyjechałem do domu z suchym tyłkiem, a w takich warunkach to prawie jak nocleg w hotelu 5 gwiazdkowym :)

Jutro zapraszam w imieniu GKKG na pierwszy wyścig ligi Gniezno Grand Prix MTB 2010. Patrząc na warunki atmosferyczne będzie bardzo ciekawie. Mnie niestety start ominie bo jutro do pracy trzeba iść... grrr i znowu ważne punkty do generalki przepadną :/

niradhara
| 14:28 poniedziałek, 22 lutego 2010 | linkuj Przypomniała mi się taka kreskówka dla dzieci "Pomysłowy Dobromir", ale myślę, że nawet on nie zmajstrowałby takiego wspaniałego błotnika ;)
mogilniak
| 19:48 sobota, 20 lutego 2010 | linkuj Pierwsze zdjęcie bardzo ładne ;)

Oj no ja muszę sobie błotniki do Kony kupić, bo się maszyna za mocno zachlapuje. Mokry tyłek i twarz jakoś przeżyję :)
Się niedługo niezłe błoto w lasach zacznie, a mam zamiar od marca zacząć do roboty rowerem jeździć... tzn tylko Z roboty ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziecz