Huta Trzemeszeńska

Piątek, 5 lutego 2010 | dodano: 05.02.2010

Jest pięknie... poza miastem - tylko ten paskudny silny wiatr :/

Pojechałem na Hutę Trzemeszeńską... tam małe przepychanki z 2 kundlami - dostały z kulki śnieżnej i się uspokoiły.

Sarny na polu węszą jedzenie pod sniegiem...

Wieczorem jeszcze raz na rower w towarzystwie Orła -> ponownie kierunek Pasieka

Anonimowy tchórz | 09:31 niedziela, 7 lutego 2010 | linkuj komentarz do ogólnej galerii zdjęć.
...:) prześliczne krajobrazy:)
Przyroda jest wspaniałą inspiracją do robienia tak naturalnych zdjęć.

Fotografie wyrażające emocje, przekazują Nam coś więcej niż prosty "obrazek" w odbiorze.

Całe piękno świata tkwi w naszym sercu i emocjach przez nie wyrażanych.

moim zdaniem profesjonalizm polega na ujęciu rzeczy banalnie nam ludzkich, naturalnych o których czasem zapominamy.

... jeśli zdjęcie potrafi mnie zatrzymać przy sobie więcej niż sekundy czasu oznacza że jest:
ambitne, wykonane z uczuciem.
,,,a nie "wyświecone i zretuszowane w fotoshop(ie)".
...takie zdjęcia przeżuca się w mgnieniu oka.
Nie potrafią wzbudzić w Nas uczuciowości.

Wykonanie zdjęcia mówi bardzo dużo o osobie fotografującej.
muszą mieć...to coś... kawałek duszy fotografa.

:)tak jak artysta fryzjer, który tworzy Nasz wizerunek:)
Natalia
pozdrawiam.
vanhelsing
| 16:11 sobota, 6 lutego 2010 | linkuj Na kundle najlepszy kop :D
trasa
| 13:27 sobota, 6 lutego 2010 | linkuj z tymi kundlami mozna sobie poradzic jak sie ma urzadzenie antidog z portalu bron
JPbike
| 21:49 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Na pewno się w końcu zjawię :)
A na gnieźnieński maraton niestety nie przyjadę - będę wtedy na etapówce MTB Trophy.
jOzzy | 21:37 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Sebek !
Na kundle i inne gady zakłócające jazdy polecam gaz pieprzowy w sprayu.
Działa natychmiastowo i skutecznie.
Pozdrower !
| 19:52 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj timo1990 - przy drogach teraz są zaspy to można aparat trochę wyżej ustawić.
timo1990
| 19:46 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Aaaa no bo te zdjęcia nieźle wychodzą. Niektóre z takiej perspektywy jakby osoba robiła.
| 19:43 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj JPbike - cały czas Ciebie wyczekuje jak się zjawisz. Tak w ogóle to na maraton gnieźnieński zapraszam również.

timo1990 - sam sobie pstykam korzystając z samowyzwalacza
Karolina | 19:06 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj oj tak jest pięknie...poza miastem:) bo w miescie jedna wielka breja...ale cóż tak to jest z zimą. Dobrze że choć na Twoim foto, widać jej uroki...
timo1990
| 18:48 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Kto Ci pstryka te foty?
JPbike
| 17:44 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj No właśnie - już mi są jasne te warunki na drogach u Ciebie.
Ale ... zimę masz piękną i fotki wspaniałe :)
Jak w końcu śnieg zniknie to muszę potrenować na Twoich terenach - najchętniej jakąś setkę z dużą ilością terenu :)
| 15:28 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Anonimowy tchórz - Tobie płyta się zacięła?
Anonimowy tchórz | 14:58 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj wariat

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acwbr