Miasto... ostatnie godziny śnieżnej radości

Wtorek, 22 grudnia 2009 | dodano: 22.12.2009

Idzie odwilż - w mieście sama ohydna breja, poza miastem jeszcze fajnie i biało. Śnieg się dobrze lepi więc postawiłem na sztukę i stworzyłem śniegową rzeźbę zwaną bałwanem :P

ememka
| 08:39 środa, 23 grudnia 2009 | linkuj A u mnie zima wlasnie sie zaczela, spadlo 15cm sniegu i miasto sparalizowane;) poki co do pracy dotarli ci so szli na pieszo, nieliczni zmotowyzowani i ja na rowerze;)
sebekfireman | 07:45 środa, 23 grudnia 2009 | linkuj Nazgul - daj szansę Panci zbudować bałwana to będziesz miał co niszczyć ;)

Karolina - 30 minut i bałwan ukulany

Ememka - też chciałem zrobić takiego wielkiego bałwana, ale potrzebny byłby jakiś asystent. Zima jest fajna o ile jest mróz i śnieg. Dzisiaj niestety zima jest okropna - cały śnieg zamienił się w wodę :(
ememka
| 23:43 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj Jak juz mowilam super:) A jako ciekawostke jak tu w Edi spadlo troche sniegu, ktory sie trzymal, przeszlam sie do parku i tam w zasiegu wzroku bylo z 10 balwanow, w tym jeden taki wielki, wyzszy ode mnie;)
zima to na prawdę fajna pora roku;)
Karolina | 23:08 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj nie ma co bałwan robi wrażenie :D ciekawa jestem ile czasu go kulałeś :D i hmm...Ci powiem że ma śliczny uśmiech...bardzo pozytywnie nastraja:) Brawo za twórczość :)
Nazgul | 21:19 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj o psia kość, zajefajnisty ten bałwan i pragnę go bardzo bardzo bardzo osobiście zdemolować!!!!!!!!!!!! :D
ememka
| 15:00 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj Super:) Balwan cyklista;)
Anonimowy tchórz | 14:41 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj Jak w reklamie plusa ... he he
codeisred
| 14:10 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj stawianie na sztuka ma przyslosc :) niezle dlonie ma ten balwan takie "krzaczaste" pozdr.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asudo