Miasto... piękny zimowy dzień

Sobota, 19 grudnia 2009 | dodano: 19.12.2009

Piękny zimowy dzień... takie jakie uwielbiam - czyli bezwietrznie, bardzo mroźno, bezchmurnie i słonecznie. Najpierw pokręciłem do południa dookoła miasta, a później wyskoczyłem wieczorem na rower... na dworze -16*C ale bardzo przyjemnie - nie czuć zbytnio tego mrozu.

Uwielbiam takie klimaty... :)

Wiatr się uciszył to jeziora w końcu chwycił lód... tam gdzie jeszcze nie zamarzło woda klimatycznie paruje...

Lampki z hologramem to nikt z was nie ma... a ja mam ;)

Karolina | 23:06 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj no właśnie tutaj tylko ja piszę :D nie mogę sie powstrzymać żeby nie pokomentować :D
| 13:56 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj Na BSie Karolina to zawsze jedna i ta sama pisze :P
Szymon | 12:31 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj No (:
mogilniak
| 21:18 poniedziałek, 21 grudnia 2009 | linkuj Za dużo tych Karolin :)... już się gubię która to pisze ;)
Karolina | 21:12 poniedziałek, 21 grudnia 2009 | linkuj Zdolny fotograf..którego wykorzystałam...:x
zajedwabiste masz fotencje...
Maks
| 14:40 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj Fajne zdjęcia Sebek a szczególnie 1 i 3 mi się najbardziej podoba ;)
pozdrawiam
JPbike
| 22:36 sobota, 19 grudnia 2009 | linkuj Rzeczywiście piękne zimowe warunki mamy :)
Wszystkie fotki wspaniale to obrazują :)
| 20:21 sobota, 19 grudnia 2009 | linkuj vanhelsing - musiałbym swoimi rękoma dotknąć Twojego aparatu to by się naprawił LCD ;) Te Canony A710 zamiast tanieć to drożeją...

mogilniak - u mnie też dziwnie się patrzą, ale tak w ogóle to w mieście całkiem sporo ludzi na rowerze widać mimo takiej pogody.
mogilniak
| 20:05 sobota, 19 grudnia 2009 | linkuj Te Twoje fotki, a zwłaszcza autoportrety i to nocne, to mistrzostwo świata !!
Pogoda dzisiaj doskonała, tylko ludzie jakoś dziwnie na rowerzystów patrzą ;)
vanhelsing
| 19:00 sobota, 19 grudnia 2009 | linkuj Hehe, zabawa z długim czasem naświetlania... A710 świetnie się do tego nadaję, miałem okazję robić nocne zdjęcia paroma kompaktami i to właśnie Canon przebija wszystkie. Szkoda, że mi się lcd popsuło :(
rammzes
| 18:53 sobota, 19 grudnia 2009 | linkuj Jak się ma odpowiednią odzież to chłodu nie czuć - gorzej jeżeli takowej nie masz ;D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa omyod