Miasto

Czwartek, 26 listopada 2009 | dodano: 26.11.2009

Przeraża mnie moje rowerowe lenistwo :/

kitaxc
| 01:48 piątek, 27 listopada 2009 | linkuj Nie, niestety nie mogę pojechać do Jankowa Dolnego.
Pozdrawiam kita ;)
| 21:14 czwartek, 26 listopada 2009 | linkuj Ja tam na pogodę winy nie zwalam bo jakby mi się chciało to spokojnie można więcej jeździć, ale coś się stało... i nie chce się dalej nigdzie jeździć :/
Na Gali byłem i wrażenia moje są jak najbardziej pozytywne - bardzo fajnie to wszystko zorganizowali i plany na przyszłość też mają ciekawe... oby się wszystko wypaliło :)
jOzzy | 19:48 czwartek, 26 listopada 2009 | linkuj Dobrze,że jesteś wobec samego siebie samokrytyczny. Teraz taka pora roku, że albo pada, albo wieje, a do tego jeszcze szybko robi się ciemno, a jak człek wróci z roboty i chciałby pojeździć, to jedno, drugie i trzecie razem do kupy i jest do dupy :(
A czasami jakby człek nawet chciał jechać rowerem do i z roboty, to też nie ma jak (patrz wyżej trzy przeciwności bikera)
Ale byle do wiosny :)
A teraz z innej beczki.
Jakie są Twoje wrażenia po Gali rowerowej w poniedziałek w Gnieźnie, bo jeżeli się nie mylę, to dostrzegłem Ciebie na niej ?
Pozdrower !

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa odypr